Обмен налоговыми накладными

Rollo (автор теми)
02.11.2017, 19:19 (Відредаговано: 02.11.2017, 19:21)

Подскажите, по каким причинам могут не приходить налоговые накладные? Лицензия пробная на 1 месяц, соединение настроено через почту ukr.net (прямое соединение почему-то не работает). Справочник контрагентов не заполнен. Квитанции к отчетам нормально приходят. Со слов бухгалтера, разные контрагенты нам отправляли налоговые, через проверку почты ни одна не пришла.

Вiталій (адміністратор)
  1. Це були саме податкові накладні чи розрахунки коригування до них? Від цього залежить шлях передачі.
  2. З яких програм відправляли ці документи ваші контрагенти?
  3. Чи відправляли ваші контрагенти документи вам саме на пошту, які параметри вказано у налаштуваннях їхніх програм?
Rollo (автор теми)
03.11.2017, 20:02 (Відредаговано: 03.11.2017, 20:05)

Сами налоговые накладные. Арт-звит или медок. Каким образом отправляли - неизвестно, будем уточнять. Не нашел информации, можно ли отправлять на почту контрагента из самих программ.

Вiталій (адміністратор)

Обмін суто накладними можливий тільки у випадку "Соната - Соната". Тому що, на відміну від РК, для накладних податковою не передбачено єдиної системи обміну.

Rollo (автор теми)

Помогите разобраться, какие утверждения неверные) Если программы одинаковые, то накладная шифруется на сертификат контрагента и отправляется ему (автоматически подписываясь), он проверяет, подписывает и регистрирует в ДФС. Либо мы сначала регистрируем в ДФС, получаем положительный ответ, затем отправляем контрагенту. При разных программах налоговая накладная регистрируется в ДФС, а контрагент загружает ее себе через запрос в Единый Реестр НН и затем ничего с ней делать не нужно. Программа при проверке почты может получить налоговые только отправленные из Сонаты. Расчет корректировок приходит из любой программы, но только при прямом соединении с ДФС.

Вiталій (адміністратор)

>Если программы одинаковые, то накладная шифруется на сертификат контрагента и отправляется ему (автоматически подписываясь), он проверяет, подписывает и регистрирует в ДФС. Либо мы сначала регистрируем в ДФС, получаем положительный ответ, затем отправляем контрагенту.

Rollo

Якщо ви маєте на увазі, "як треба робити", то це визначається ПКУ та порядком ведення ПН:

  • у випадку накладної продавець зобов'язаний коректно створити її, підписати та зареєструвати у ЄДРПН; усе інше - тільки правила гарного ділового тону (відправлення ПН покупцю для ознайомлення, погодження тощо). З точки зору законодавства, немає різниці, коли ви відправите накладну контрагенту - до реєстрації, після неї або взагалі не відправите.
  • у випадку розрахунку коригування з позитивною сумою - все аналогічне ПН.
  • у випадку РК з від'ємною сумою усе зовсім інакше (знову ж таки, це все прописане у Порядку ведення ПН): продавець створює РК, підписує власним підписом та відправляє (немає значення, яким способом) контрагенту; реєструвати не треба. Контрагент отримує цей РК, підписує своїм підписом зверху вашого, і тільки потім реєструє РК у ЄДРПН.

Отже, обмін податковими документами між контрагентам законодавчо необхідний тільки у випадку від'ємного РК. У всіх інших випадках ви не зобов'язані (але можете) передавати такий документ контрагенту.

При разных программах налоговая накладная регистрируется в ДФС, а контрагент загружает ее себе через запрос в Единый Реестр НН и затем ничего с ней делать не нужно.

Rollo

І в однакових програмах також, якщо у вас не налаштований чи не працює обмін з контрагентами, або ви з якихось причин не хочете цим займатися. Контрагент може отримати будь-яку, виписану на нього, накладну постфактум з Державного реєстру після її реєстрації.

Программа при проверке почты может получить налоговые только отправленные из Сонаты.

Rollo

Так - податкові накладні та позитивні РК. Для коректного обміну цими документами між різними програмами потрібна або тісна співпраця різних програм (що, на жаль, наразі не є можливим), або якийсь обов'язковий державний стандарт чи сервіс обміну, якого наразі немає.

Расчет корректировок приходит из любой программы, но только при прямом соединении с ДФС.

Rollo

Надходить, якщо цей РК від'ємний (для якого діють спеціальні умови реєстрації, вказані вище). Для цього потрібне не пряме з'єднання з ДФС, а робота з сервером обміну РК від ДФС - вони діють за схожим технічним принципом, але є різними системами.

smola.29.2015

Здравствуйте я регистрирую налоговую накладную приходит квитанция сума ПДВ не может превышать суму лимиту хотя сума лимиту намного больше чем сумма ПДВ в накладной что мне делать

Вiталій (адміністратор)
06.11.2017, 15:44 (Відредаговано: 06.11.2017, 15:45)

Телефонуйте до місцевої ДПІ та розберіться з ними щодо суми ліміту. Це може бути як помилка ЄДРПН, так і ваш недогляд.

freshalternative

Доброго ранку. Контрагенту ДФС призупинила реєстрацію ПН в червні 2017 р., через певний час ( жовтень ) їм розблокували і зареєстрували ПН , як і де я можу побачити в програмі, цю податкову накладну, оскільки запити за минулий період автоматом програма не складає , а сама накладна відноситься до періоду червня

Вiталій (адміністратор)

оскільки запити за минулий період автоматом програма не складає

freshalternative@ukr.net

Складає, у модулі "Звірка ПДВ" - https://sonata.biz.ua/topic/2072
Вам треба відправити запит за певний період, щоб отримати цю накладну.
Соната не може знати, коли її було зареєстровано, тому автоматично без вашої участі вона такий запит не відправить.

freshalternative

чи приходить квитанція в програму, що по такому контрагенту була заблокована пн , якщо звірка з реєстром проводиться кожен день

Вiталій (адміністратор)

Квитанція про заблокування повинна прийти (якщо у ДФС не було ніяких проблем з відправленням). Але, оскільки самої накладної немає, то таку квитанцію неможливо "причепити" до накладної, отже вона є тільки на сторінці "Квитанції" у загальному списку.
Зверніть увагу:

  • наявність такої квитанції не залежить від звірки та запитів - вона надходить тільки після процедури блокування ПН у ДФС.
  • це квитанція про блокування. Наскільки я знаю, квитанція про "розблокування" не існує - є просто реєстраційна квитанція №2, що надходить до продавця. Тобто, покупець оперативно ніяк не може дізнатися, що накладну розблоковано.
freshalternative

Дякую

Не могу определить чей прикол но : отправила вчера на регистрацию НН от 07.11.17( время 20.05) , все верно, лимита хватает. Нет квитанции про регистрацию, сегодня после 17.00 приходит квитанция не принято. Причина : нарушено время регистрации согласно регламента( с 0 до 23.00!!!) оказывается моя налоговая попала в ДФС в 23.03!!! Чей сервер так работает? Почему ее отфутболили? ведь ее д.были регистрировать следующим днем !!! Или я что то пропустила в этом мире?

Вiталій (адміністратор)

Не дублюйте повідомлення.
https://sonata.biz.ua/topic/2141#end

у випадку РК з від'ємною сумою усе зовсім інакше (знову ж таки, це все прописане у Порядку ведення ПН): продавець створює РК, підписує власним підписом та відправляє (немає значення, яким способом) контрагенту; реєструвати не треба. Контрагент отримує цей РК, підписує своїм підписом зверху вашого, і тільки потім реєструє РК у ЄДРПН.

Підписали податкову накладну, відправляли через програму контрагенту, на іншу пошту зробили всі можливі експорти: 1) підписаних даних .p7s 2) підписаних даних 3) для контрагента 4) XML. Але контрагент не може завантажити жоден файл до програми МЕДОК. добре, що в них була можливість завантажити до СОНАТИ та відправити. (СОНАТА версія 0.22.11.2). Чому МЕДОК не сприймає експортовані файли СОНАТИ? Який експорт правильно робоити, щоб контрагент отримував підписаний файл?

Вiталій (адміністратор)

Підписали податкову накладну, ... можливість завантажити до СОНАТИ та відправити.

ukliandr@gmail.com

Навіщо вашому контрагенту відправляти накладну, виписану вами? Це потрібно тільки для розрахунку коригування. Виписані податкові накладні ви реєструєте самі і не повинні їх нікому відсилати.

Чому МЕДОК не сприймає експортовані файли СОНАТИ?

ukliandr@gmail.com

Це питання вам треба задати підтримці Медка. Соната дозволяє виконати експорт документу у форматі, встановленому ДФС. Якщо інша програма такий формат не імпортує - то це, звичайно, її помилка, а не Сонати.

Який експорт правильно робоити, щоб контрагент отримував підписаний файл?

ukliandr@gmail.com

"Експорт - Для контрагента"

ПС. Якщо мова йде все ж таки про розрахунок коригування, а не про податкову накладну, то єдиний 100% надійний обмін РК можливий тільки через сервер обміну ДФС. Для цього у профілі Сонати (поштові налаштування) вкажіть "Обмін розрахунками коригування - Через сервер ДФС". Після цього відкрийте цей РК та натисніть "Відправити - Контрагенту".

Мова йде про коригування до податкової накладної, яку підписує постачальник та реєструє покупець.

"Експорт - Для контрагента"

Вiталій (адміністратор)
30.11.2017, 12:22 (Відредаговано: 30.11.2017, 12:23)

Тоді відправляйте його через сервер ДФС, як я вже писав вище. Тоді у Медку його можна буде прийняти без проблем та він гарантовано буде із вашими підписами.

alex77kras

Добрий день. Створив та підписав відємний РК. При відправки котрагенту видає: Неможливо відправити ці документи через сервер ДФС; помилка: Операция прервана по таймауту - URL:http://obmen.sfs.gov.ua/ - SOAPAction:http://swined/Post

Бажаєте натомість відправити їх на електронну пошту контрагента?

Що то може бути. Дякую

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua