После обновления до версии 0.22.7 и архивирования данных при закрытии программы, исчезло все содержимое папки "Налоговые накладные". Восстановление из резервной копии не помогло, откат версии не помог, откат+восстановление не помогли. Где искать пропавшие данные? Лицензия бесплатная.
Пробовала, не помогло. Фильтры не установлены.
Кто нибудь знает хранятся ли эти данные в резервной копии, и если нет, то где их искать? Проблема не в налоговых, проблема в квитанции от налоговой, которую соната забрала, показала и спрятала, не успели переписать номер или распечатать. Контрагент ее не видит, а бухгалтер клянется, что пришла квитанция о принятии документа.
Пробовала, не помогло. Фильтры не установлены.
Зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться та визначать причину проблеми.
Кто нибудь знает хранятся ли эти данные в резервной копии, и если нет, то где их искать?
Звичайно, зберігаються. На те воно й резервування.
Зберігаються у базі даних профілю, що резервується. Файл бази знаходиться у папці profiles архіву резервної копії. Але дістати їх без Сонати ви навряд чи зможете.
Проблема не в налоговых, проблема в квитанции от налоговой, которую соната забрала, показала и спрятала, не успели переписать номер или распечатать.
Гадаю, вам треба чіткіше описувати ситуацію. Зранку ви написали, що "пропав увесь вміст накладних"; а тепер пишете, що пропала тільки якась одна квитанція.
Контрагент ее не видит, а бухгалтер клянется, что пришла квитанция о принятии документа.
Контрагент не бачить і ніколи не побачить квитанцій на накладні, які виписані на нього - така схема роботи з накладними у ДФС. Кожен моде отримати квитанції тільки на ті документи, які сам відправляв на реєстрацію.
Більше того, контрагентові така квитанція не потрібна, і він не має ніякого права у вас її вимагати. Якщо він хоче дізнатися, чи зареєстровано вами цю накладну - нехай у себе зробить щодо неї Запит до ЄДРПН. Так завжди робиться у подібних випадках. Так само може пересвідчитися і керівник продавця, якщо не видно квитанції і він сумнівається у словах бухгалтера.
Пропали все документы в папке "Налоговые накладные", я написала, что сами налоговые особо не важны, важна одна единственная квитанция. Контрагент естественно не видит квитанцию, он должен увидеть зарегистрированную накладную, но он ее не видит. Для того, что бы понять почему, надо увидеть квитанцию от налоговой о ее регистрации. Квитанции нет, как и остальных документов в папке.
Тепер зрозуміло.
Щодо зникнення ПН та квитанції, як я вже писав, зателефонуйте, будь ласка, до тех. підтримки у робочий час.
Контрагент естественно не видит квитанцию, он должен увидеть зарегистрированную накладную, но он ее не видит.
Він може побачити реєстрацію накладної, якщо зробить по ній запит та отримає відповідний витяг. І причина, за якої він таку накладну не бачить, може бути тільки одна - тимчасові помилки на шлюзі ДФС, коли вони не надсилають витягів чи накладних. З квитанції ви про це не дізнаєтесь.
ПС. Вірогідним може бути ще один випадок - якщо реєстрація вашої накладної призупинена. Тоді у витягу контрагент її не побачить. Але при цьому, по-перше, у Сонаті така накладна матиме стан "Зупинена", а не "Зареєстрована", і, по-друге, не неї прийде квитанція не про реєстрацію, а про зупинення.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua