Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.20.6.1
Додано:
Виправлено:
Змінено:
1) Тех квитанція від серверу ДФС на мінусовий РК (користувач медка) не розшифровується.
2) Дата реєсрації отриманої ПН конкретно від одного ФОП (користувач медка) не проставляє.
3) Тех квитанція мінусовго РК котрий не був зареєстрований в ЄРПН, відповідно видалений з програми, ліпиться під нульовий РК виписаний іншим числом під тим самим номером що і мінусовий.
Новорічний дизайн порадував. Дякую! І в цілому хочу подякувати за вашу роботу і за вашу програму.
Дякуємо і вам! :)
А яка правильна версія? В новині сказано 0.20.6.1. А у вікні Сонати виводить 0.20.6.
Яка саме помилка при ручному розшифруванні?
Ручне зняття підпису, зміст діалогового вікна - результат дії.
Деякі документи не вдалося розшифрувати:
xxxx00xxxxxxxxJ120120810000000041122016xxxx.xml:
Невірний підпис
(х - приховав циферки)
Натисніть на ній правою кнопкою та оберіть "Запит до ЄДРПН - Перевірити статус..."
Так, імпорт запиту по списку проставляє дату реєстрації, але імпорт запиту по даті реєстрації цього не робить.
не можна реєструвати новий документ з тим самим номером у періоді
Наскрізне нумерування у періоді (місяць) ПН та РК відмінили (здається). Вимагалось лише, що однією датою два однотипні документи з однаковим номером створювати забороняється. Сам з тим не експерементував.
З Новим роком! От така справа сьогодні відправив звіти і ні одної квитанції. На протязі 3 годин?
Добрий вечер. У мене після оновлення програми неможна підписувати звіти. Пише, що поточні налаштування цифрового підпису не дозволяють підписувати звіти до Фіскальних служб. Коли натискаєш на слово ГАРАЗД відкривається налаштування цифрового підпису, тнатискаю ОК і викидає помилку при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС (ключ печатки). Прицьому Соната ліцензійна і ключі дійсні.
chernovstepan2@ukr.net, Технічні роботи у Фіскальній службі
irina_nagaec@mail.ru, оберіть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування" та перезапустіть Сонату.
Дякую вам, все відправилося)))
Невірний підпис
Тут я вам з форуму не допоможу, на жаль. Треба подзвонити до нашої тех.підтримки - http://sonata.biz.ua/help/support. Там підключаться, подивляться і розберуться, у чому саме проблема.
Так, імпорт запиту по списку проставляє дату реєстрації, але імпорт запиту по даті реєстрації цього не робить.
Дата реєстрації може відрізнятися від дати виписки накладної або навіть дати відправлення на реєстрацію.
Певно, ця накладна зареєстрована на шлюзі іншою датою, ніж ви вказували у запиті.
Вимагалось лише, що однією датою два однотипні документи з однаковим номером створювати забороняється.
Це я і мав на увазі, тільки для шлюзу важлива не дата, а місяць та рік - період, у якому створена ПН. Ну і номер у періоді, звичайно. А от номер, вказаний на самому бланку ПН для нього несуттєвий. Чого не скажеш про податківців та бухгалтерів.
Доброго дня. При здачі Декларації акцизного податку у квитанції №2 пошуть таку помилку
[J0295605] Не відповідає стандарту XML(помилка структури)
Певно, ця накладна зареєстрована на шлюзі іншою датою, ніж ви вказували у запиті.
Так в тому то і справа, що номер накладної, дата виписки, сума пдв, іпн продавця фігурує у витягу за дату (що відповдно є датою реєстрації тої ПН), але при імпорті такого витягу дату реєстрації біля тої ПН (один ФОП, медок) не проставляє.
Доброго дня. При здачі Декларації акцизного податку у квитанції №2 пошуть таку помилку
: XML-24534: (Error) Element 'R001G6' not expected. [J0295605] Не відповідає стандарту XML(помилка структури)
Це помилка податкового блоку - частини шлюзу ДФС. Їх спеціалісти усувають проблему (принаймні, нам так сказали), а нам залишається тільки чекати.
Так в тому то і справа, що номер накладної, дата виписки, сума пдв, іпн продавця фігурує у витягу за дату (що відповдно є датою реєстрації тої ПН), але при імпорті такого витягу дату реєстрації біля тої ПН (один ФОП, медок) не проставляє.
Така проблема ще може бути, якщо у профілі є дві абсолютно однакові ПН (з одним номером у періоді та іншими реквізитами). Тоді реєстрація пропишеться тільки для однієї з них. Щоб докладніше розібратися з цією ситуацією, зателефонуйте до нашої тех.підтримки, тому що без доступу до профілю розібратися, на жаль, неможливо.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua