Вийшла нова версія програми 0.20.4.1

Віталій Міхов
15.12.2016, 12:40

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.20.4.1

Додано:

  • Перетворення ЄСВ - можливість створення нової версії (11) бланків ЄСВ на основі старих (версія 10) відкрито також і для окремих таблиць.

Виправлено:

  • Access Violation - ряд помилок з текстом "Access Violation...", які могли виникнути під час прийняття повідомлень, підписання документів та переходу по сторінкам Сонати.
  • Період подання J0108103 - відкрито можливість подання у грудні 2016 уточнюючої декларації з податку на прибуток (J0108103) за новою формою.
  • Підписання РК АН - помилка, за якої у відповідь на реєстрацію від'ємного розрахунку коригування до акцизної накладної надходила помилкова квитанція із текстом "Невірна послідовність підписів...".
  • Перетворення ЄСВ - помилка, за якої друга (і наступні) спроба створення нової версії ЄСВ із старої призводила до формування звіту з некоректним заголовком.

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:17

Установил новую версию. Делаю запрос по НН в ЕГР за два предыдущих дня. Уведомления пришли, но "легли " не в отправленные запросы за 13 и 14 число, а легли в запросы за 30 ноября и 1 декабря. "Пришла" НН - отправил запрос "Проверить статус документа" - Уведомление пришло, но лягло уже в запрос от 2 декабря. Вытягов так и нет. на мои три запроса. Откатываюсь на предыдущую версию - блин, зато цена увеличилась на 2017 г....

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:23

Блин - на другом компьютере по сети уже не запускается профиль - пишет что база создана программой с более свежей версией и требует установить новую версию, что за издевательства?

Віталій Міхов
15.12.2016, 13:25

Уведомления пришли, но "легли " не в отправленные запросы за 13 и 14 число, а легли в запросы за 30 ноября и 1 декабря.

Для повідомлень немає різниці, на яку дату оформлено запит. Має значення тільки період, у якому створено запит, та його порядковий (технічний) номер у цьому періоді. Відповідно до цих параметрів розподіляються квитанції та повідомлення. Я гадаю, що ситуація буде однакова, що у новій версії, що у попередній.
Причини я бачу такі:
а) це повідомлення насправді до тих запитів, до яких вони приєдналися, просто прийшли із затримкою;
б) попередні та теперішні запити мають однаковий період та однакові номери у цьому періоді (це ситуація не зовсім коректна і треба розбиратися, чому саме вона виникла).

Віталій Міхов
15.12.2016, 13:26

Блин - на другом компьютере по сети уже не запускается профиль - пишет что база создана программой с более свежей версией и требует установить новую версию, что за издевательства?

Програма все коректно пише. У деяких версіях програми також вносяться зміни у структуру бази даних профілю, тому на попередніх версіях це профіль вже не можна відкрити.
Прочитайте моє попереднє повідомлення, вам навряд чи треба переходити на попередню версію.

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:27

Я вот не пойму, я плачу за программу и хочу пользоваться ею , но той версии, которая в моем понимании рабочая - я мне не дают откатиться назад... и как это понимать?

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:35

Я что, подопытный кролик....? "це повідомлення насправді до тих запитів, до яких вони приєдналися, просто прийшли із затримкою; " - в тех запросах уже все "лежит" как положено... Какая задержка - уведомление за сегодняшнее число... "б) попередні та теперішні запити мають однаковий період та однакові номери у цьому періоді (це ситуація не зовсім коректна і треба розбиратися, чому саме вона виникла)." Запрос был сегодняшний , квитанции "лягли" в первый второй и третий запрос в этом месяце.

Віталій Міхов
15.12.2016, 13:36

я плачу за программу и хочу пользоваться ею

Вам ніхто не забороняє це робити.

но той версии, которая в моем понимании рабочая - я мне не дают откатиться назад

Управлінням версіями та структурами даних займається розробник. Якщо існують подібні обмеження - то на це є технічні причини.

ПС. Якщо ви хочете вирішити проблему, то давайте, будь ласка, повернемося до моєї першої відповіді - чи не стосуються отримані повідомлення насправді старих запитів?
Якщо ж ви хочете посперечатися, то форум - не місце для цього.

Віталій Міхов
15.12.2016, 13:37

Какая задержка - уведомление за сегодняшнее число...

Прочитайте, будь-ласка, уважно те, що я вам пишу.

Для повідомлень немає різниці, на яку дату оформлено запит. Має значення тільки період, у якому створено запит, та його порядковий (технічний) номер у цьому періоді. Відповідно до цих параметрів розподіляються квитанції та повідомлення.

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:38

Поставил новую версию. Удалил все запросы сегодняшние. Удалил полученную НН. Удалил все из корзины. Еще раз пробую делать запрос по НН за 13 и 14 декабря.

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:42

Ничего не поменялось - квитанции пришли и "лягли" в первый и втрой запрос в этом месяце. А вот вытягов нет.

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:46

По поводу "порядковий (технічний) номер" - я здесь при чем. Я все делаю как и ранее. И все было ок. Отправил запрос - стоит статус "отправленный" - получил квитанции - лягло в эту строку и статус поменялся на принятый. Сейчас квитанции кладутся в уже принятые запросы, но по очереди - самый первый в этом периоде и далее.

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:51

Никаких старых (не принятых) квитанций я не ждал(жду). Все квитанции получены были в свои сроки.

office@utsltd.net
15.12.2016, 13:55

Решил проверить статус выделенных документов в закладке полученные НН (где не стоит дата регистрации НН) - подписал, отправил. Пришла квитанция, но легла в запрос за 2 декабря (по порядку от конца). А вытЯгов так и нет. Соответсвенно нет даты регистрации полученной НН.

covalenko1963@gmail.com
15.12.2016, 14:07

Таже самая проблема. У Вас в новой версии сбилась нумерация запитів, все нумеруется с 1. Когда вручную ставлю правильные номера, все приходит и подтягивается куда надо.

office@utsltd.net
15.12.2016, 14:27

Таже самая проблема.

Спасибо

Віталій Міхов
15.12.2016, 16:30

Мала місце як раз помилка із формуванням технічного номеру документа.
Оновлено до 0.20.4.1, тепер повинно працювати коректно (для запитів, створених у новій версії).

Александр
15.12.2016, 19:36

Исправьте пожалуйста экспорт в PDF для Формы № Д4: в программе бланк нового образца, а экспортирует старого. В налоговой не хотят принимать отчеты с титулкой старого образца.

Віталій Міхов
15.12.2016, 22:00

Так, поправимо.

Аліна
22.12.2016, 09:30

Віталій Міхов 15.12.2016, 16:30

Мала місце як раз помилка із формуванням технічного номеру документу.

Доброго дня.Ця помилка досі актуальна.Перевстановила нову версію програми - не допомогло.Підкажіть,будь ласка ,що робити,не можу зареєструвати податкові накладні.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua