Завантаження...

Проблема з прийняттям відподі від ДФС

Serik_NET@ukr.net
11.12.2016, 21:19

Доброго вечора, відправив до ДФС запит на отримання даних про доходи візичних осіб, підписалось та відправилось нормально, прийшла відповідь і після завантаження ось така помилка

"Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису"

Прошу допомоги!!!! Налаштування крипттосервера скинув на стандартні - не помогло, Сертифікати і ключі перевірив - усі дійсні, що робити ще навіть уявлення немаю.

dilesa@ukr.net
12.12.2016, 09:46

та же проблема, отправила на регистрацию две НН и получила такой же ответ

Віталій Міхов
12.12.2016, 09:48

Переконайтеся, що у вас остання версія Сонати 0.20.2 - http://sonata.biz.ua/download

dolewita@ukr.net
12.12.2016, 09:51

Так, Соната 0,20,2. але на запити видає " Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: -ERR POP3 access disabled. You should configure IMAP in your settings. Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису

pfujy2012@mail.ru
12.12.2016, 09:52

Точно такая же проблема и у меня

Serik_NET@ukr.net
12.12.2016, 09:52

Версія 0.20.2 Ви маєте найновішу версію

dilesa@ukr.net
12.12.2016, 09:53

Версия 0.02.2, так в чем же проблема?

Віталій Міхов
12.12.2016, 09:54

ERR POP3 access disabled. You should configure IMAP in your settings.

Щодо цієї помилки - увійдіть до своєї пошти через браузер та увімкніть там доступ за IMAP-протоколом (у налаштуваннях скриньки).
Щодо помилки підпису, вам треба звернутися до нашої тех.підтримки за одним з телефонів, що є тут - http://sonata.biz.ua/help/support. Оскільки потрібне детальніше вивчення ситуації.

Serik_NET@ukr.net
12.12.2016, 09:55

Зняв галочку в налаштуваннях профілю "Використовувати пряме з'єднання для відправки звітів до ФС" помилка пропала буду чекати відповіді від ДФС побачимо чи взагалі буде працювати

Віталій Міхов
12.12.2016, 09:57

Зняв галочку в налаштуваннях профілю "Використовувати пряме з'єднання для відправки звітів до ФС"

Це не вирішення проблеми. Ви просто вимкнули прийняття квитанцій за прямим доступом. Тобто, скоріше за все, не зможете отримати квитанції, які вам за його допомогою надіслали.

dilesa@ukr.net
12.12.2016, 10:00

Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0 Фіскальная служба: Отримано квитанцію (ID: 1853231743) Помилка при імпорті (10130040456412J1201008100000020710920161013.XML): Профіль вже містить податкову накладну з іменем файлу "10130040456412J1201008100000020710920161013.XML" Видалено квитанцію (ID: 1853231743) Отримано квитанцію (ID: 1855331415) Імпортовано: 08280035499831J1201008100000000411120160828.RPL Видалено квитанцію (ID: 1855331415) Отримано квитанцію (ID: 1855247472) Імпортовано: 08280035499831J1401204100000000311220160828.XML Видалено квитанцію (ID: 1855247472) Відключено від шлюзу ДФС

Віталій Міхов
12.12.2016, 10:10

Сервер обміну і прямий доступ - це різні речі.

Serik_NET@ukr.net
12.12.2016, 10:10

Щось мені підказує що це у ДФСників щось не так

Віталій Міхов
12.12.2016, 10:12

Цілком можливо.
Зараз ми виясняємо у них, чия проблема.

dolewita@ukr.net
12.12.2016, 10:21

І все одно надалі видає: Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису

Serik_NET@ukr.net
12.12.2016, 10:30

О чудо все запрацювало на 3 раз (після 3 перевідправки запиту почали приходити 1 квитанція і повідомлення)

Віталій Міхов
12.12.2016, 11:05

Податкова проінформувала, що "поступово повинно налагодитися".
Певно, була у них якась помилка, тепер виправляють.

Serik_NET@ukr.net
12.12.2016, 11:53

Дякую уже все працює

dolewita@ukr.net
12.12.2016, 12:03

А у нас ні. При перевірці пошти, крутиться-крутиться і "Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису Помилка видалення квитанції за прямим доступом: Помилка перевірки підпису" але зараз хоч повідомлення приходять по 5-6 шт на 1 запит

konstantin@aska-life.com.ua
12.12.2016, 12:15

Пришли квитанции №2 на "договір про визнання электронних документів" но они имеют статус зашифрованы, как их открыть? Деякі квитанції не вдалося розшифрувати:

26580024309647J1391004100000000211020162658.XML: Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних Деякі квитанції не вдалося розшифрувати:

26580024309647J1391004100000000211020162658.kvt: Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua