Добрий день! Неможу відправити "Податкову декларацію платника єдиного податку -фізичної особи -підприємця"(але раніше все було добре) вибиває повдомлення: "Сертифікат прийомного шлюзу Фіскальної служби не знайдено в сховищі (серійний номер = 3EEE524F3BA9E8BB040000000D8219007DF42E00)." Підкажіть будь ласка як вирішити цю проблему. Наперед вдячна за розуміння!
Оберіть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування" та перезапустіть Сонату. Помилка повинна зникнути.
Дякую, звіт відправлений.
Я не меняла налаштування своего электронного ящика, я вообще годами там ничего не трогала, я все это делала, что вы мне описываете, зашла в профиль организации, стерла ящик, написала все по новому, указываю правильно имя и пароль почтового ящика, выходит окно, что требуется налаштування, почта у меня Gmai.com. Я уже несколько лет пользуюсь Сонатой, все всегда было хорошо, что случилось, не пойму, захожу в настройки почты своей, смотрю" включить протокол POP", все включено для всех писем, то есть настройки почты у меня правильные, опять захожу в Сонату, вбиваю по новой имя ящика, пароль, сохранить, а не сохраняется, выходит окно, "сервер Gmail.com не підтримує даний вхідний протокол, змініть тип серверу на інший" И еще когда я выбираю протокол POP3 под ним надпись "для даного серверу необхідні додадкові налаштування" я захожу на эту надпись, там пишут что надо сделать в почтовых налаштуваннях своей почты, опять же захожу в свой ящик Gmail, выбираю "почтові налаштування POP\IMAP, у меня протокол POP стоит включен для всех писем, протокол IMAP стоит отключен, Да что ж не так то? Почему я в Сонате не могу прописать свой ящик ? Мне с понедельника отчеты делать, просто уже в шоке, бьюсь уже пятый день, ничего сделать не могу, почему сбились настройки почты в Сонате? Несколько лет подряд импортирую все в Сонате, никаких проблем не было, а тут ни с того ни с сего при нажатии клавиши перевирити пошту, начало выходить окно по- английски" ошибка и т.д". В налоговой сказали обращайтесь к разработчикам Сонаты, ничем помочь не можем.
Я не меняла налаштування своего электронного ящика, я вообще годами там ничего не трогала, я все это делала, что вы мне описываете, зашла в профиль организации, стерла ящик, написала все по новому
Перш за все, бажано дізнатися першопричину вашого звернення. Тобто, навіщо ви робили все те, що було тут описане, навіщо видаляли поштовий акаунт у Сонаті і т.д. При роботі з програмою у вас виникла якась помилка? Яка саме? Наведіть її точний текст (або скріншот). З цього завжди треба починати.
указываю правильно имя и пароль почтового ящика, выходит окно, что требуется налаштування, почта у меня Gmai.com. Я уже несколько лет пользуюсь Сонатой, все всегда было хорошо, что случилось, не пойму, захожу в настройки почты своей, смотрю" включить протокол POP", все включено для всех писем
Яке саме вікно про налаштування з'являється? Повідомлення про додаткові налаштування має вигляд простого тексту на формі редагування поштового акаунту. Воно нікуди не "виходить" і взагалі ніяк не заважає. Це нагадування необхідне для попередження прикрих ситуацій у нових користувачів Сонати. Якщо ви певні, що у налаштуваннях цієї скриньки все добре, то не зважайте на нього.
вбиваю по новой имя ящика, пароль, сохранить, а не сохраняется, выходит окно, "сервер Gmail.com не підтримує даний вхідний протокол, змініть тип серверу на інший"
Так, через особливості реалізації протоколу POP3 серверами gmail, можуть виникнути проблеми при використанні такої скриньки у двох та більше профілів Сонати. Тому для треба обирати протокол IMAP. З вашої точки зору, як користувача програми, це абсолютно ні на що не впливає. Просто оберіть потрібний протокол зі списку.
опять же захожу в свой ящик Gmail, выбираю "почтові налаштування POP\IMAP, у меня протокол POP стоит включен для всех писем, протокол IMAP стоит отключен,
Для роботи з Сонатою доступ за IMAP у налаштуваннях пошти повинен бути увімкнений.
Почему я в Сонате не могу прописать свой ящик ?
З вашого звернення я взагалі не бачу проблеми і не розумію, чому ви гадаєте, що не можете "прописати" у Сонаті свою скриньку.
Якщо у вас Гмейл, то у Сонаті вкажіть адресу скриньки, пароль до неї та оберіть протокол IMAP. У налаштуваннях скриньки у браузері при цьому увімкніть доступ програм за IMAP. Зазвичай цього досить. Якщо у вас ще увімкнена двохетапна авторизація у Гмейл, то треба її вимкнути.
а тут ни с того ни с сего при нажатии клавиши перевирити пошту, начало выходить окно по- английски" ошибка и т.д".
Якщо ви наведете нам точний текст цього повідомлення з помилкою (його можна копіювати) або зробите його скріншот, то справа піде значно швидше. Наразі я поки ще так і не бачу, у чому саме полягає ваша проблема.
В налоговой сказали обращайтесь к разработчикам Сонаты, ничем помочь не можем.
Звісно, адже ДФС до цього немає жодного відношення.
Мне с понедельника отчеты делать, просто уже в шоке, бьюсь уже пятый день, ничего сделать не могу
Не треба шокуватися та розбиратися із проблемою 5 днів, особливо, коли звітність попереду.
Просто зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів, і вашу проблему зазвичай зможуть вирішити протягом 10-15 хвилин - https://sonata.biz.ua/help/support
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua