Проблема з відправкою звіта

svi-strohush (автор теми)

Добрий день! Неможу відправити "Податкову декларацію платника єдиного податку -фізичної особи -підприємця"(але раніше все було добре) вибиває повдомлення: "Сертифікат прийомного шлюзу Фіскальної служби не знайдено в сховищі (серійний номер = 3EEE524F3BA9E8BB040000000D8219007DF42E00)." Підкажіть будь ласка як вирішити цю проблему. Наперед вдячна за розуміння!

Вiталій (адміністратор)

Оберіть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування" та перезапустіть Сонату. Помилка повинна зникнути.

svi-strohush (автор теми)

Дякую, звіт відправлений.

maria110146

Я не меняла налаштування своего электронного ящика, я вообще годами там ничего не трогала, я все это делала, что вы мне описываете, зашла в профиль организации, стерла ящик, написала все по новому, указываю правильно имя и пароль почтового ящика, выходит окно, что требуется налаштування, почта у меня Gmai.com. Я уже несколько лет пользуюсь Сонатой, все всегда было хорошо, что случилось, не пойму, захожу в настройки почты своей, смотрю" включить протокол POP", все включено для всех писем, то есть настройки почты у меня правильные, опять захожу в Сонату, вбиваю по новой имя ящика, пароль, сохранить, а не сохраняется, выходит окно, "сервер Gmail.com не підтримує даний вхідний протокол, змініть тип серверу на інший" И еще когда я выбираю протокол POP3 под ним надпись "для даного серверу необхідні додадкові налаштування" я захожу на эту надпись, там пишут что надо сделать в почтовых налаштуваннях своей почты, опять же захожу в свой ящик Gmail, выбираю "почтові налаштування POP\IMAP, у меня протокол POP стоит включен для всех писем, протокол IMAP стоит отключен, Да что ж не так то? Почему я в Сонате не могу прописать свой ящик ? Мне с понедельника отчеты делать, просто уже в шоке, бьюсь уже пятый день, ничего сделать не могу, почему сбились настройки почты в Сонате? Несколько лет подряд импортирую все в Сонате, никаких проблем не было, а тут ни с того ни с сего при нажатии клавиши перевирити пошту, начало выходить окно по- английски" ошибка и т.д". В налоговой сказали обращайтесь к разработчикам Сонаты, ничем помочь не можем.

Вiталій (адміністратор)

Я не меняла налаштування своего электронного ящика, я вообще годами там ничего не трогала, я все это делала, что вы мне описываете, зашла в профиль организации, стерла ящик, написала все по новому

maria110146@gmail.com

Перш за все, бажано дізнатися першопричину вашого звернення. Тобто, навіщо ви робили все те, що було тут описане, навіщо видаляли поштовий акаунт у Сонаті і т.д. При роботі з програмою у вас виникла якась помилка? Яка саме? Наведіть її точний текст (або скріншот). З цього завжди треба починати.

указываю правильно имя и пароль почтового ящика, выходит окно, что требуется налаштування, почта у меня Gmai.com. Я уже несколько лет пользуюсь Сонатой, все всегда было хорошо, что случилось, не пойму, захожу в настройки почты своей, смотрю" включить протокол POP", все включено для всех писем

maria110146@gmail.com

Яке саме вікно про налаштування з'являється? Повідомлення про додаткові налаштування має вигляд простого тексту на формі редагування поштового акаунту. Воно нікуди не "виходить" і взагалі ніяк не заважає. Це нагадування необхідне для попередження прикрих ситуацій у нових користувачів Сонати. Якщо ви певні, що у налаштуваннях цієї скриньки все добре, то не зважайте на нього.

вбиваю по новой имя ящика, пароль, сохранить, а не сохраняется, выходит окно, "сервер Gmail.com не підтримує даний вхідний протокол, змініть тип серверу на інший"

maria110146@gmail.com

Так, через особливості реалізації протоколу POP3 серверами gmail, можуть виникнути проблеми при використанні такої скриньки у двох та більше профілів Сонати. Тому для треба обирати протокол IMAP. З вашої точки зору, як користувача програми, це абсолютно ні на що не впливає. Просто оберіть потрібний протокол зі списку.

опять же захожу в свой ящик Gmail, выбираю "почтові налаштування POP\IMAP, у меня протокол POP стоит включен для всех писем, протокол IMAP стоит отключен,

maria110146@gmail.com

Для роботи з Сонатою доступ за IMAP у налаштуваннях пошти повинен бути увімкнений.

Почему я в Сонате не могу прописать свой ящик ?

maria110146@gmail.com

З вашого звернення я взагалі не бачу проблеми і не розумію, чому ви гадаєте, що не можете "прописати" у Сонаті свою скриньку.
Якщо у вас Гмейл, то у Сонаті вкажіть адресу скриньки, пароль до неї та оберіть протокол IMAP. У налаштуваннях скриньки у браузері при цьому увімкніть доступ програм за IMAP. Зазвичай цього досить. Якщо у вас ще увімкнена двохетапна авторизація у Гмейл, то треба її вимкнути.

а тут ни с того ни с сего при нажатии клавиши перевирити пошту, начало выходить окно по- английски" ошибка и т.д".

maria110146@gmail.com

Якщо ви наведете нам точний текст цього повідомлення з помилкою (його можна копіювати) або зробите його скріншот, то справа піде значно швидше. Наразі я поки ще так і не бачу, у чому саме полягає ваша проблема.

В налоговой сказали обращайтесь к разработчикам Сонаты, ничем помочь не можем.

maria110146@gmail.com

Звісно, адже ДФС до цього немає жодного відношення.

Мне с понедельника отчеты делать, просто уже в шоке, бьюсь уже пятый день, ничего сделать не могу

maria110146@gmail.com

Не треба шокуватися та розбиратися із проблемою 5 днів, особливо, коли звітність попереду.
Просто зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів, і вашу проблему зазвичай зможуть вирішити протягом 10-15 хвилин - https://sonata.biz.ua/help/support

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua