Обмін податковими, якщо у контрагента Медок

Apelyer
16.09.2016, 09:40

Добрий день. У контрагента Медок, попросили скинути їм податкові, але ті прийшли на пошту, а не до програми. В чому проблема? Чи співпрацюють Соната і Медок в налаштуванні програм по обміну накладними? Чи контрагенту треба мої накладні імпортувати до своєї програми? Не хотілося б стикатися з такими незручностями. Дякую.

Віталій Міхов
20.09.2016, 13:27

Гарантованого обміну між різними програмами не існує, оскільки немає єдиного на всю країну сервісу документообігу. Єдиний виняток - обмін розрахунками коригування до ПН. Їх можна відправити через сервер ДФС.
Податкові та акцизні накладні можна відправити тільки на пошту. В принципі, наскільки я знаю, Медок нормально приймає з пошти накладні від Сонати, тому не зрозуміло, які саме проблеми виникли у вашого контрагента з їх прийняттям із пошти до Медка.

alen55
23.03.2017, 09:56

Добрий день. Якщо я правильно зрозуміла з попереднього повідомлення, то підтвердити ПН постачальника, відправлену мені з інших програм, я в Сонаті не зможу? Зараз всі перестраховуються, і деякі постачальники вимагають спочатку підтвердити їх ПН, щоб в подальшому уникнути РК.

ZaitcevA
23.03.2017, 10:31

а попросите постачальника показать хоть какойнибудь нормативный документ гдебы было написано что они имеют право вимагати подтверждения НН до регистрации на шлюзе - нет такого все что нужно от продавца это зарегестрировать НН на дфс, а підтвердити несуществует такого механизма пусть непридумвают

Віталій Міхов
23.03.2017, 10:47

Добрий день. Якщо я правильно зрозуміла з попереднього повідомлення, то підтвердити ПН постачальника, відправлену мені з інших програм, я в Сонаті не зможу? Зараз всі перестраховуються, і деякі постачальники вимагають спочатку підтвердити їх ПН, щоб в подальшому уникнути РК.

alen55

  1. Немає такої юридично значущої операції, як погодження або відмова від ПН чи РК. Навіть якщо ви відхилите ПН, прислану вам у Медку на погодження, вашому контрагенту нічого не завадить її зареєструвати, якщо він так захоче.
  2. Будь-який обмін накладними чи РК між різними програмами наразі можливий тільки за допомогою серверу обміну ДФС. Але у нього немає функціоналу погодження/відхилення. Тому, яка б програма не давала вам можливість відправити ПН через цей сервер до іншої програми, вона не може дати вам можливість погодження. Цього не буде, поки ДФС не впровадить відповідні зміни на своїх серверах.
  3. Поясніть це вашим постачальникам, а також скажіть, що вони не мають права вимагати від вас перейти на Медок чи якусь іншу програму, яка стоїть у них, щоб мати можливість щось погоджувати.
  4. Також, вони не мають права вимагати погодження, оскільки не існує такої операції у діючому законодавстві.
  5. Із попереднього витікає наступне - як би не була погоджена накладна, ця процедура не накладає ніяких зобов'язань на покупця, оскільки існує тільки як функція окремої програми. І покупець все одно має право потім зробити РК.
alen55
23.03.2017, 12:21

Я і не стверджую, що це законна вимога, просто ввічливе відношення до партнерів, ще нікому не зашкодило. Неможливо так неможливо...

Віталій Міхов
23.03.2017, 14:14

Так, звичайно, це одна з ланок доброзичливого партнерства. Але, на жаль, держава не створила для цього централізованих можливостей.
А деякі учасники ринку (програми) навідріз відмовляються співпрацювати у цій сфері на рівних умовах.

mandrov73@gmail.com
23.03.2017, 14:49

Подтверждение налоговых накладных поставщика -глупость номер два. Налоговая накладная дает только право на сумму налогового кредита, указанную в ней. Подтверждению подлежат операции по поставке товаров и услуг. Это весь пакет документов, а не только налоговая накладная

paul1@ukr.net
23.03.2017, 20:51

Добрый день! Возник вопрос - я пользуюсь Сонатой, мой покупатель -Медком. Я выписал накладную и теперь ее нужно аннулировать корректировкой. Корректировку я подпишу в Сонате, а дальше просто отправить на регистрацию клиенту? Он ее сможет через свой Медок к себе подтянуть и подписать? Заранее благодарен. С ув. Павел.

Віталій Міхов
24.03.2017, 10:46

дальше просто отправить на регистрацию клиенту

paul1@ukr.net

Не на реєстрацію. Клієнту.
Ви створюєте, заповнюєте та підписуєте РК. Потім вам треба пересвідчитися, що у Сонаті усе налаштовано коректно. Для цього закрийте усі відкриті вкладки Сонати та перейдіть до поштових налаштувань свого профілю - http://sonata.biz.ua/help/profil_poshtovi_nalashtuvannja.html. Там у групі "Обмін розрахунками коригування" повинно бути відмічено "Обмін через сервер ДФС". Якщо ні, то відмітьте цей варіант та збережіть профіль кнопкою "ОК".
Після цього повертайтесь до свого підписано РК і оберіть для нього "Відправити - Відправити контрагенту" (обов'язково контрагенту). Якщо відправлення пройде успішно (про що Соната вам скаже), то ваша місія цілком виконана.

Ваш покупець через деякий час (зазвичай вже за кілька хвилин) повинен у Медку здійснити прийняття повідомлень, і отримає цей РК. Потім він його підпише та відправить на реєстрацію вже з обома комплектами підписів.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua