При первом запуске после обновления ,программа сообщил а ,что не найдено ни одного профиля

miron6262 (автор теми)

После восстановления при помощи бэкап файла все стало на место ,только все документы не читабельны ,текст в них состоит из знаков вопроса. После перезагрузки программы снова отсутствует профиль. Попытка удалит программу с чисткой реестра т последующей переустановкой ни к чему не привели.

Вiталій (адміністратор)
  1. Не пишіть питання у заголовку теми. Він має обмежену довжину, і тепер не зрозуміло, що ви хотіли сказати.
  2. Текст перетворився на знаки питання де саме? Якщо усередині xml-файлів звітності, то у вашому засобі, за допомогою якого ви відкрили ці файли, стоїть невірне кодування символів. Якщо ви просто відкрили звіт у Сонаті, і там знаки питання, то невірне кодування встановлено за замовчуванням у вашому Internet Explorer, повинна бути кирилиця (стандартно для україно- та російськомовних систем).
  3. Ви перезапустили програму, одразу (не перезапускаючи комп'ютера) і у списку профілів не було нічого? При цьому перед перезапуском профіль був?
miron6262 (автор теми)

Дякую Пысля встановлення в Internet Explorer налаштувань за замовчуванням все запрацювало.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua