мені здається, що там є дві помилки:
1."дата складання" - це дата виписки ПН, а "дата отримання" - тут, мабуть, повинна бути дата реєстрації
"Реєстр виданих та отриманих накладних" - це звіт, форма якого встановлена законодавством. Тому, якщо у вас є якісь претензії до його змісту, то вам треба звернутися з цим до Фіскальної служби. Відмічу тільки, що цей звіт вже не подається до ДФС, але його можна вести локально на підприємстві, якщо це зручно бухгалтеру. Саме тому його залишили у Сонаті.
У самій програмі функції такого реєстру має список накладних ("Домашня сторінка - Податкові накладні"). Там більш актуальні назви стовпців та зручніший фільтр.
ПС. Із введенням нової форми податкової накладної (J/F1201008) номер філії перестав бути частиною номеру накладної - тепер це тільки порядковий номер та код виду діяльності (за наявності). Так і зазначено у самій накладній.
Дякую за відповідь.
якщо даний звіт не подається до ДФС і Ви залишили його для "якщо це зручно бухгалтеру.", то чому-би не зробити його більш зручним і, як мінімум, в колонці "дата отримання" проставити дату реєстрації ?
пояснюю: звіт з ПДВ формується в Сонаті - добре, але вхідні податкові накладні потрібно рознести в бухгалтерській програмі. тут зявляється проблема: в "Податкові накладні" чомусь відображаються не всі вхідні накладні (може контрагент щось не те робить - не знаю), достовірна інформація про ПН є лише у запитах до реєстра, але це досить великий обсяг робіт: зробити запити, отримати відповіді, переглянути кожен запит, по ІПН вручну знайти контрагента і рознести ПН у програмі. в реєстрі ПН є вся інформація, за виключенням дати реєстрації.
тому прошу вас прислухатися до мого прохання
дякую.
якщо даний звіт не подається до ДФС і Ви залишили його для "якщо це зручно бухгалтеру.", то чому-би не зробити його більш зручним і, як мінімум, в колонці "дата отримання" проставити дату реєстрації ?
Принципова позиція Сонати - це відповідність зовнішнього вигляду звітних форм встановленим законодавством зразкам. Користувач не думає, чи це справді такий звіт, чи ми щось поправили - бо знає, що у Сонаті звіти завжди такі, як повинні бути. Хоч форма і не подається, але вона і не скасована остаточно, тому вона у програмі саме така.
тут зявляється проблема: в "Податкові накладні" чомусь відображаються не всі вхідні накладні (може контрагент щось не те робить - не знаю)
Тут є дві причини: а) або клієнт їх не всі імпортує до Сонати (реєстр ПН у такому випадку теж не допоможе); б) або має місце помилка відображення, для виправлення якої у версії 0.19.0 введено сервісну функцію оновлення заголовків ("Меню - Сервіс - Відновити заголовки"). Натисніть, дочекайтеся закінчення процесу, і у списках будуть ті самі накладні, що і в реєстрі.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua