Скажіть будь-ласка чи може таке бути? Я звіти по акцизу раніше створювала в єдиному вікні а підписувала і відправляла через сонату а тепер підписала і відправилв в єдиному вікні а квитанціі прийшли в сонату №1 та№2
Звичайно може, якщо у вас у Єдиному вікні та в Сонаті налаштована одна поштова скринька.
У такому разі квитанції надійдуть до тієї програми, у якій ви уперше здійсните прийняття повідомлень.
Дякую.Дуже Вам вдячна
Не відправляються на реєстрацію ПН?!!!! Помилка при перевірці налаштувань вихідного серверу:
Помилка SMTP протоколу (503): 503 Authentication from 78.137.8.11 is not allowed: blacklisted
Судячи зі всього, вашу IP-адресу (підключення до Інтернет з вашого комп'ютера) внесено до "чорного списку" поштового сервісу, яким ви користуєтеся (судячи зі всього, ukr.net).
Це може бути, якщо ви (або хтось із інших клієнтів вашого місцевого провайдера Інтернет) розсилали спам, або ще якось порушували правила поштового сервісу. Ви можете звернутися з цією проблемою до свого провайдера Інтернет, або до служби підтримки ukr.net (якщо це ваша пошта).
Також, ви можете зареєструвати поштову скриньку у іншому поштовику (наприклад, gmail або інші), і використовувати її у Сонаті.
ПС. Але при цьому ви не зможете отримати квитанції на звіти, відправлені з пошти, до якої зараз не маєте доступу.
Добрый день. Полученные квитанции оказались в папке "Спам"в электронной почте. Как их оттуда забрать? Как настроить, что бы приходили правильно?
Приношу извинения, сама додумалась, просто перенесла их во входящие.
Якщо у вашого поштовика є така опція, то можете спробувати налаштувати так, щоб вміст папки "Спам" також був видимий для поштових програм (і для Сонати відповідно).
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua