ЗНЕНАЦЬКА. Помилка бази профилю - неможливо відновити!

larion.reznyk@ukr.net
04.05.2016, 16:55

Після оновлення виникла така помилка. Відновлення попередніх бекапів - не працює. Що робити? вставте опис до зображення

larion.reznyk@ukr.net
04.05.2016, 17:04

скріншот з помилкою відновлювання:

вставте опис до зображення

Віталій Міхов
05.05.2016, 13:00

Ця помилка буде виправлена у наступному оновленні, яке вийде сьогодні.

larion.reznyk@ukr.net
05.05.2016, 13:13

Ок, спасибі! :)

larion.reznyk@ukr.net
10.05.2016, 16:33

тепер інша ситуація - після успішного відновлення з останнього бекапу - не показує, що квитанція №2 з останнього звіту була отримана. Хоча, вочевидь, вона була отримана - бо саме тільки після отримання квитанції №2 я проплачую податок. Тобто, я відкрив Сонату - вона показала, що все ок і квитанція №2 прийшла. Я закрив Сонату (вона, як завжди, зробила бекап). Тепер квитанції №2 немає.

Як можна це вирішити? Повторний запит? Чи може є якісь інші шляхи? Дякую!

Віталій Міхов
10.05.2016, 16:52

Тобто, тепер звіт висить "Прийнятий", але квитанції під ним немає?
А чи є під ним інші квитанції (Повідомлення, Квитанція №1)?

larion.reznyk@ukr.net
10.05.2016, 16:55

саме так, всі названі вами квитанції є

Віталій Міхов
11.05.2016, 10:44

http://sonata.biz.ua/topic/550?page=5#end

Тут я описав вирішення такої ж проблеми.

larion.reznyk@ukr.net
11.05.2016, 18:16

проблема стосується зовсім інших документів - відповідно, я не буду заглиблюватися у те, що мені не потрібно.

швидко проглянувши, алгоритму вирішення проблеми, яка виникла в мене з вашим софтом, там не знайшов. І все закінчується "винний шлюз ДФС". Може будуть якісь більш конструктивні пропозиції?

Ще раз - квитанція №2 пропала ПІСЛЯ глюку з бекапами. До цього вона була отримана. Тож або автоматичний бекап було зроблено криво. Або апдейт, при першому увімкненні і глюці, встиг змінити файл бекапу - хоча, помітивши помилки, я відмінив створення бекапу.

Тож, вибачте, але зовсім не бачу зв'язку із шлюзом ДФС. Дякую!

Віталій Міхов
12.05.2016, 15:40

Вище за посиланням

Вихід з другої ситуації такий.

  • Треба знайти усі накладні за цей період з цим самим номером у періоді (остання графа у списку накладних).
  • Якщо у них є квитанції, то треба зберегти всі ці квитанції - зробити для них "Експорт - Підписаних даних" (обов'язково саме такий формат).
  • Потім треба передивитися всередині всі ці однакові накладні та залишити тільки ту, яка справді коректна (яка зареєструвалася), усі інші видалити (в тому числі з Кошику).
  • І потім імпортувати назад до програми збережені раніше квитанції. Оскільки накладна з таким номером у періоді залишиться одна, то всі вони прикріпляться до неї. При цьому статус накладної зміниться автоматично (вручну його змінити не можна).
larion.reznyk@ukr.net
12.05.2016, 15:49

Ого які танці з бубном :)) Ок, дякую! Спробую - потім відпишусь із результатом :)

zvit_dobrodiy@meta.ua
09.06.2016, 11:02

Після обновлення до 0.18.4 видає помилку "Помилка бази профілю". Відновити з резервної копії неможливо. Дана проблема існує вже місяць часу.

Віталій Міхов
10.06.2016, 10:22

Це означає, що файл бази даних профілю пошкоджено.
У попередніх версіях Сонати такий профіль відкривався, але він не містив усіх даних з бази - тільки до першого пошкодженого місця.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua