Не приходят квитанции.

Annyshkak@ukr.net
19.04.2016, 13:39

Добрый день. Не загружаются квитанции, выдает ошибку: Access violation at address 00CD135F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000004. Хотя при проверке через электронный кабинет плательщика налогов (сайт ДФС) отчет есть. Почта на yandex.ua. В чем может быть роблема?

Віталій Міхов
19.04.2016, 16:59

В чем может быть роблема?

Важко сказати. У вікні з помилкою натисніть "Відправити розробнику".

Annyshkak@ukr.net
20.04.2016, 07:42

Направила.

op_zvit2015@ukr.net
22.04.2016, 08:50

Доброго дня! Укрнет поміняв pop3 на imap . ставлю imap.ukr.net і порти 143 і 993 але звязку немає, підкажіть будь-ласка як це виправити

Віталій Міхов
22.04.2016, 13:57
  1. "Для старих користувачів, у яких POP3 увімкнений - він буде продовжувати працювати. Але в разі неактивності - вимкнеться, і його увімкнути вже не вийде." Це нам відповіли у техпідтримці Укр.нет. Тож, не обов'язково нічого змінювати, якщо ви працювали через РОР3.
  2. На сайті Укр.нет вказані потрібні порти та інші параметри. Якщо у вас немає зв'язку через них, значить вони заблоковані на місцевому рівні (антивірус, файрвол, проксі-сервер тощо).
Сергей_
23.04.2016, 05:16

вот еще нашел настройки ukr.net для Сонаты http://wiki.ukr.net/Почта/SMTP_IMAP/Sonata

marinapovoroznyk90@gmail.com
17.06.2016, 12:17

Здравствуйте помогите .не загружает квитанции почта гугл .Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754

marinapovoroznyk90@gmail.com
17.06.2016, 12:20

меняю почту на ту что была пишет так: Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [ALERT] Application-specific password required: https://support.google.com/accounts/answer/185833 (Failure)

Віталій Міхов
18.06.2016, 15:40

Гадаю, вам треба перейти за однією з адрес, які вам наполегливо надає гугл у помилці, та прочитати, у чому проблема:
https://support.google.com/mail/answer/78754
https://support.google.com/accounts/answer/185833

shilay@ua.fm
19.07.2018, 15:04

Доброго дня! Відправив звіт (повідомлення про прийняття працівника) біля 30 хвилин тому. Досі немає ні повідомлення, ні квітанцій. Зазвичай повідомлення і квітанція 1 приходять за декілька секунд, а квітанція 2 по цьому звіту - хвилин за 30. У чому проблема?

shilay@ua.fm
19.07.2018, 16:06

Сам і відповідаю. В поштових налаштуваннях перемикач "Відправлення звітності" поставив "За допомогою прямого з'єднання". Відправив звіт повторно і все спрацювало.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua