Не приходят квитанции.

Annyshkak (автор теми)

Добрый день. Не загружаются квитанции, выдает ошибку: Access violation at address 00CD135F in module 'sonata.exe'. Read of address 00000004. Хотя при проверке через электронный кабинет плательщика налогов (сайт ДФС) отчет есть. Почта на yandex.ua. В чем может быть роблема?

Вiталій (адміністратор)

В чем может быть роблема?

Важко сказати. У вікні з помилкою натисніть "Відправити розробнику".

Annyshkak (автор теми)

Направила.

op_zvit2015

Доброго дня! Укрнет поміняв pop3 на imap . ставлю imap.ukr.net і порти 143 і 993 але звязку немає, підкажіть будь-ласка як це виправити

Вiталій (адміністратор)
  1. "Для старих користувачів, у яких POP3 увімкнений - він буде продовжувати працювати. Але в разі неактивності - вимкнеться, і його увімкнути вже не вийде." Це нам відповіли у техпідтримці Укр.нет. Тож, не обов'язково нічого змінювати, якщо ви працювали через РОР3.
  2. На сайті Укр.нет вказані потрібні порти та інші параметри. Якщо у вас немає зв'язку через них, значить вони заблоковані на місцевому рівні (антивірус, файрвол, проксі-сервер тощо).
Сергей_

вот еще нашел настройки ukr.net для Сонаты http://wiki.ukr.net/Почта/SMTP_IMAP/Sonata

marinapovoroznyk90

Здравствуйте помогите .не загружает квитанции почта гугл .Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754

marinapovoroznyk90

меняю почту на ту что была пишет так: Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [ALERT] Application-specific password required: https://support.google.com/accounts/answer/185833 (Failure)

Вiталій (адміністратор)

Гадаю, вам треба перейти за однією з адрес, які вам наполегливо надає гугл у помилці, та прочитати, у чому проблема:
https://support.google.com/mail/answer/78754
https://support.google.com/accounts/answer/185833

Доброго дня! Відправив звіт (повідомлення про прийняття працівника) біля 30 хвилин тому. Досі немає ні повідомлення, ні квітанцій. Зазвичай повідомлення і квітанція 1 приходять за декілька секунд, а квітанція 2 по цьому звіту - хвилин за 30. У чому проблема?

Сам і відповідаю. В поштових налаштуваннях перемикач "Відправлення звітності" поставив "За допомогою прямого з'єднання". Відправив звіт повторно і все спрацювало.

Вiталій (адміністратор)

Можливо, квитанція попала у "спам" вашої поштової скриньки.

realistika

Добрый день! С утра отправила запыти, до сих пор нет ни одной квитанции и вытяга. В почтовых настройках разобралась, у меня укр.нет, создала пароль для ИМАР, соединение проверку прошло, тестовое получила. Но! ни одной квитанции за 3 часа нет.

Вiталій (адміністратор)

Якщо на вашій поштовій скринці немає листів від ДПС із квитанціями, то справа тут не у Сонаті - просто податкова чомусь не відправляє квитанції. Можливо, в них тимчасові технічні труднощі.

ПС. Перед 20 числом кожного місяця усе, що стосується ЄРПН (накладні, запити) обробляються податковою дуже повільно.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua