Здравствуйте! При попытке отправить РК контрагенту возникает ошибка "Не знайдено контрагента за IПН. Додайте його в довiдник контрагентiв". В справочнике контрагент есть, IПН соответствует тому который указан в РК. Пытались удалить контрагента из справочника и завести заново, но это не помогло.
Оберіть у РК вручну цього контрагента із довідника та збережіть звіт. Потім спробуйте відправити його до контрагента знову.
Соната версії 0.16.2.1. При створенні РК на підставі податкової накладної поля з даними постачальника чомусь пусті та не доступні для редагування. Чому? При спробі створити РК з "нуля" підтягується стара форма розрахунку. Чому?
Якщо створити РК з нуля через "Нова накладна - Розрахунок коригування...", то створюється нова версія J/F1201208, але без назви та ІПН постачальника! Вони недоступні для редагування.
Перевірте, що у вас у профілі підприємства заповнені ці показники, оскільки дані при створенні РК беруться звідти.
Добрый день! Пытаюсь подать РК с уточнением номера филии получателя. Наименование получателя и их ИНН оставляю без изменений, как в налоговой. Добавляю только код филии. Табличная часть пустая. В ответ с налоговой пишут, что ошибка и вот такой текст: "Прізвище особи, яка склала розрахунок коригування": Element 'Прізвище особи, яка склала розрахунок коригування' is unexpected according to content model of parent element 'DECLARBODY'. Не знайдено наступний реквізит: RXXXXG001.. Наши (продавца) реквизиты все 100 раз перепроверила, ошибок никаких нет... Что бы это могло быть?
Якщо уточнюються реквізити, то таблиця у РК повинна мати один абсолютно порожній рядок.
Да, так прошло! спасибо большое! :)
Якщо створити РК з нуля через "Нова накладна - Розрахунок коригування...", то створюється нова версія J/F1201208, але без назви та ІПН постачальника! Вони недоступні для редагування.Всі поля в прфілі заповнині,що робити?
У мене та у інших користувачів код та назва постачальника автоматично заповнюються з профілю.
Спробуйте перевстановити Сонату (свіжу версію). Також можна спробувати зробити це з тим самим профілем на іншому комп'ютері - можливо ваш Internet Explorer має якісь дивні перепони для JavaScript.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua