Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.16.2
Додано:
Виправлено:
Змінено:
Уже несколько версий тянется ошибка с формой J0290801. При сохранении этого отчета пропадают данные из раздела 05 (Податкова адреса, Поштовий індекс, Телефон, Факс, E-mail).
Пробовал по разному сохранять, данные все равно стираются.
Виправимо.
Фільтр "березень 2016" не відображає імпортованого РК (1201208) у "видані ПН" виписаного 24-03-2016
Хммм, "Шаблон для експорту не знайдено" (1201208). Обновили :)
підкажіть будь-ласка, зробили витяг по податкових накладних. У витягу вказані дані по зареєстрованій 01.04.16р. податковій накладній, а в перелік ПН вона затягнулась з помилками - без дат, без сум і без ІПН контрагента, тобто жодних реєстраційних даних. Це в мене помилка, чи це ще буде доопрацьовано?
При перевірці вхідних повідомлень Соната зависає закрити можна тільки через "Диспетчер завдань". Повідомлення не поступають. Що робити? Як впевнитися, що звіти прийняті?
Не знаю, що допомогло, але через годину всі квітанції прийшли!
Добрый день! Установлена последняя версия Сонаты но при ексорте в формате PDF налоговый накладных с 01.04. выдает ошибку шаблон на обнаружен? В чем причина?
в перелік ПН вона затягнулась з помилками - без дат, без сум і без ІПН контрагента, тобто жодних реєстраційних даних
Помилка викликана особливостями роботи шлюзу. Виділіть такі ПН у списку та оберіть для них "Новий запит - Перевірити статус...". Після отримання відповідного витягу інформація з'явиться у таблиці.
При перевірці вхідних повідомлень Соната зависає закрити можна тільки чере
Вже відповів вам у іншій темі.
при ексорте в формате PDF налоговый накладных с 01.04. выдает ошибку шаблон на обнаружен?
Дякую!
Дата виписки ПН/РК і період, у якому створено накладну - зовсім різні речі, повинні вже знати. Період накладної видно у списку та у властивостях.
Фільтр виданих накладних "Основні": рік - 2016; період - березень; все інше без змін - завжди показував ПН/РК виписані (тобто число котре фігурує ПН/РК від якого починається відлік 15-ти днів для реєстрації) у місяці за який встановлено фільтр.
Дивився і спеціально міняв фільтр "березень" на "всі накладні" і той РК дійсно пропадав під фільтом "березень", але зараз переглядав - по тому фільтру його тепер відображає нормально о_О, версія програми та ж. Лише одна зміна - з'явилась дата реєстрації, тобто є квит. 1.
Фільтр виданих накладних "Основні": рік - 2016; період - березень; все інше без змін - завжди показував ПН/РК виписані (тобто число котре фігурує ПН/РК від якого починається відлік 15-ти днів для реєстрації) у місяці за який встановлено фільтр.
Ні, у вас просто збігалися дані. Фільтр за періодом оперує тільки параметром "період", фільтр за датою виписки працює з "датою виписки", яка вказана всередині накладної.
Добрий день! Проблема з отриманням податкових накладних. Відправила запит за дату документа 15042016. Прийшов витяг, в якому записана накладна з датою внесення відомостей продавцем 15042016, номер документа 601719//514, дата виписки документа 13042016, сума ПДВ 100.47. Але накладна завантажилась з номером 601719. В списку завантажених податкових накладних дата реєстрації відсутня. Я відправила запит за списком виділених податкових накладних, виділивши саме цю отриману з ДФС податкову накладну. Прийшов витяг, що податкова є, але дата внесення відсутня і сума ПДВ відсутня. Коли ж я відправила запит за списком, але номер накладної виправила і вказала 601719//514, то і дата внесення відомостей у витязі є, і сума. Але ж сама накладна у списку з номером 601719 і далі без дати реєстрації в ЄДР, бо в неї ж номер 601719//514! Що робити? Як це вплине на податковий кредит?
Але накладна завантажилась з номером 601719
Так і повинно бути, оскільки у новій версії ПН код філії вже не є частиною номеру ПН (принаймні, так вказано на офіційному бланку накладної). Номер філії відтепер - окремий параметр.
Прийшов витяг, що податкова є, але дата внесення відсутня і сума ПДВ відсутня.
Ця проблема повинна бути вирішена у наступній версії Сонати, що вийде завтра. Після оновлення спробуйте зробити новий запит за списком.
Дякую!
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua