Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.16.1
Додано:
Виправлено:
Помітив (починаючи з релізу 01600, можливо і раніше було), що наявність/відсутність позначки в опції використання візуальної теми програми жодним чином не впливає на візуальну тему. Завжди використовується візуальна тема Сонати. WinXP SP3.
Справді.
Не критично, але поправимо.
Подано запит J1302501. Закладка "звіти" - запит J1302501 відображається; отримане повідомлення та квитанція 1 - "прив'язані" до запиту. Витяг відсутній. Закладка "квитанції" бачимо витяг J1402501. Колонка "заголовок" - "Витяг з реєстру ...."; колонка "звіт" - "-" (прочерк).
Це може означати, що даний витяг стосується іншого запиту.
Переконайтеся, що витяг створений на той самий запит, який ви маєте на увазі.
В єдиному ексземплярі - "ЗАПИТ про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального"
В єдиному ексземплярі - "ВИТЯГ з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального"
Назви файлів:
запит - "xxxx00xxxxxxxxJ130250110000000021032016xxxx"; назви повідомлення та квит. №1 (є квитанція №1) відповідають назві запиту
витяг, котрий змістом відповідає на запит - "xxxx00xxxxxxxxJ140250110158640241032016xxxx"; власне і відповідь чому не "ліпить" під запит.
Так, ім'я файлу витягу якесь некоректне зовсім. Напевно, під час його формування відбулася якась помилка на шлюзі.
версія 16.1. при спробі підпису ПН видає "Поточні налаштування цифрового підпису не дозволяють підписати звіти до фіскальної служби". При спробі очистити та загрузити заново ключі ЦП видає "Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів тв СВС". До поновлення все було ок (була версія ~15.10)
все вирішилось: меню-криптобібліотека-відновити стандартні налаштування
цитата lv1970 29 Березень, 2016 09:32 все вирішилось: меню-криптобібліотека-відновити стандартні налаштування
Перерила інтернет, не могла вирішити цю саму проблему. Дякую вам, все вийшло. :)
У меня при подписании отчета выдает ошибку "виникла помилка при роботі з файловим сховищем та СВС". Подскажите, как подписать отчет? меню-криптобібліотека-відновити стандартні налаштування тоже попробовала - ничего не изменилось.
Переконайтеся, що у вас остання версія Сонати 0.18.
Якщо так, тоді зателефонуйте до нашою служби підтримки - http://sonata.biz.ua/help/support
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua