Користуюсь демоверсією Сонати, мені подобається ця програма. В кінці 2015 р., після чергового оновлення не відкривається витяг (результат запиту) на запит J130106. Чи реально його відкрити в демоверсії? Дія "зняти підпис" не допомагає. Дякую за відповідь.
Дія "зняти підпис" не допомагає
Чому саме не допомагає? Яка помилка виникає?
Коли відкриваєш результат запиту - "квитанція не містить даних, можливо вона зашифрована". Коли знімаєш підпис - "деякі квитанції не вдалося розшифрувати, далі цифровий запис запиту .ktv Не вдалося створити документ до квитанції .ktv" Коли була версія запиту J130105, витяг відкривався, цей витяг містить багато інформації.
У вас яка операційна система? Winodws XP SP2?
Windows 7 PC
Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю з коротким описом проблеми.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua