Не відкривається запит J130106

l.sluta@mail.ru
22.02.2016, 15:11

Користуюсь демоверсією Сонати, мені подобається ця програма. В кінці 2015 р., після чергового оновлення не відкривається витяг (результат запиту) на запит J130106. Чи реально його відкрити в демоверсії? Дія "зняти підпис" не допомагає. Дякую за відповідь.

Віталій Міхов
22.02.2016, 16:15

Дія "зняти підпис" не допомагає

Чому саме не допомагає? Яка помилка виникає?

l.sluta@mail.ru
23.02.2016, 13:27

Коли відкриваєш результат запиту - "квитанція не містить даних, можливо вона зашифрована". Коли знімаєш підпис - "деякі квитанції не вдалося розшифрувати, далі цифровий запис запиту .ktv Не вдалося створити документ до квитанції .ktv" Коли була версія запиту J130105, витяг відкривався, цей витяг містить багато інформації.

Віталій Міхов
23.02.2016, 19:30

У вас яка операційна система? Winodws XP SP2?

l.sluta@mail.ru
24.02.2016, 11:18

Windows 7 PC

Віталій Міхов
24.02.2016, 18:44

Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю з коротким описом проблеми.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua