Здравствуйте! Возникла проблема. Каждый раз при получении почты приходят повидомлення по зарегистрированной накладной. Причем каждый раз появляются новые и почему-то именно за 10-е число (ранее тоже была такая проблема только по другим датам). Почту проверили и почистили, в налоговую звонили, но причина так и не ясна. Подскажите могут ли это быть проблемы в самой программе?
У вас остання версія Сонати 0.15.8?
Да, версия последняя 0.15.8.
Завтра вийде версія 0.15.9, де повинна бути виправлена ця помилка - після оновлення з першою перевіркою пошти ще раз прийметься ця квитанція і потім вже не повинно більше бути.
Сегодня обновили. Проблема не исчезла!
Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю з коротким описом проблеми.
Здравствуйте! Отправил. Кстати подключил новую почту на которую вообще ничего не должно приходить и проблема не исчезла. Так что скорее всего дело в Сонате.
Проблема осталась!!! Что делать?
Шановний, ну вас же просили - "Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю", а ви надіслали тільки файл бази даних. На ньому не можна перевірити проблеми з поштою.
Резервна копія робиться так - http://sonata.biz.ua/help/reservne_kopijuvannja.html
Отправил!
Проблема актуальна.
На даний момент не вдалося відтворити цю ситуацію. Гадаю, що цьому випадку має місце помилка шлюзу.
Можу порадити використовувати пошту для відправлення звітів та ПН, якщо у вас увімкнене пряме з'єднання.
Можу порадити використовувати пошту для відправлення звітів та ПН, якщо у вас увімкнене пряме з'єднання.
Вы имеете ввиду отправлять не через Сонату, а просто по почте?
Ні, я маю не увазі відправлення через Сонату, коли у профілі вимкнена галка прямого з'єднання - http://sonata.biz.ua/help/profil_poshtovi_nalashtuvannja.html
У нас выключено прямое подключение.
den_perek
Інколи після завантаження квитанцій Сонатою з пошти (у моєму випадку - gmail) по IMAP, лист/розмова у якій квитанції прийшли залишається у вхідних і непрочитаною. У такому випадку при наступній перевірці пошти вони завантажуються ще раз і т.д. Доводиться заходити на поштову скриньку з браузера та відправляти лист до архіву тоді це припиняється.
Точно сказати не можу, але зазвичай таке трапляється, коли багато квитанцій одночасно засипається до скриньки, тобто після відправки до ДФС великої кількості документів за раз.
У нас выключено прямое подключение.
Тоді зайдіть через браузер у скриньку, яка налаштована в Сонаті, та видаліть вручну зайві листи з квитанціями, які Соната не може видалити сама.
ПС. Таке може траплятися, коли налаштування безпеки поштової скриньки не дозволяють програмам видаляти листи з серверу.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua