При получении почты каждый раз новые сообщения к накладной

den_perek (автор теми)

Здравствуйте! Возникла проблема. Каждый раз при получении почты приходят повидомлення по зарегистрированной накладной. Причем каждый раз появляются новые и почему-то именно за 10-е число (ранее тоже была такая проблема только по другим датам). Почту проверили и почистили, в налоговую звонили, но причина так и не ясна. Подскажите могут ли это быть проблемы в самой программе?

вставте опис до зображення

Вiталій (адміністратор)

У вас остання версія Сонати 0.15.8?

den_perek (автор теми)

Да, версия последняя 0.15.8.

Вiталій (адміністратор)

Завтра вийде версія 0.15.9, де повинна бути виправлена ця помилка - після оновлення з першою перевіркою пошти ще раз прийметься ця квитанція і потім вже не повинно більше бути.

den_perek (автор теми)

Сегодня обновили. Проблема не исчезла!

Вiталій (адміністратор)

Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю з коротким описом проблеми.

den_perek (автор теми)

Здравствуйте! Отправил. Кстати подключил новую почту на которую вообще ничего не должно приходить и проблема не исчезла. Так что скорее всего дело в Сонате.

den_perek (автор теми)

Проблема осталась!!! Что делать?

Вiталій (адміністратор)

Шановний, ну вас же просили - "Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю", а ви надіслали тільки файл бази даних. На ньому не можна перевірити проблеми з поштою.

Резервна копія робиться так - http://sonata.biz.ua/help/reservne_kopijuvannja.html

den_perek (автор теми)

Отправил!

den_perek (автор теми)

Проблема актуальна. вставте опис до зображення

Вiталій (адміністратор)

На даний момент не вдалося відтворити цю ситуацію. Гадаю, що цьому випадку має місце помилка шлюзу.
Можу порадити використовувати пошту для відправлення звітів та ПН, якщо у вас увімкнене пряме з'єднання.

den_perek (автор теми)

Можу порадити використовувати пошту для відправлення звітів та ПН, якщо у вас увімкнене пряме з'єднання.

Вы имеете ввиду отправлять не через Сонату, а просто по почте?

Вiталій (адміністратор)

Ні, я маю не увазі відправлення через Сонату, коли у профілі вимкнена галка прямого з'єднання - http://sonata.biz.ua/help/profil_poshtovi_nalashtuvannja.html

den_perek (автор теми)

У нас выключено прямое подключение.

den_perek

Інколи після завантаження квитанцій Сонатою з пошти (у моєму випадку - gmail) по IMAP, лист/розмова у якій квитанції прийшли залишається у вхідних і непрочитаною. У такому випадку при наступній перевірці пошти вони завантажуються ще раз і т.д. Доводиться заходити на поштову скриньку з браузера та відправляти лист до архіву тоді це припиняється.

Точно сказати не можу, але зазвичай таке трапляється, коли багато квитанцій одночасно засипається до скриньки, тобто після відправки до ДФС великої кількості документів за раз.

Вiталій (адміністратор)

У нас выключено прямое подключение.

Тоді зайдіть через браузер у скриньку, яка налаштована в Сонаті, та видаліть вручну зайві листи з квитанціями, які Соната не може видалити сама.
ПС. Таке може траплятися, коли налаштування безпеки поштової скриньки не дозволяють програмам видаляти листи з серверу.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua