Завантаження...

При получении почты каждый раз новые сообщения к накладной

den_perek@mail.ru
15.02.2016, 13:45

Здравствуйте! Возникла проблема. Каждый раз при получении почты приходят повидомлення по зарегистрированной накладной. Причем каждый раз появляются новые и почему-то именно за 10-е число (ранее тоже была такая проблема только по другим датам). Почту проверили и почистили, в налоговую звонили, но причина так и не ясна. Подскажите могут ли это быть проблемы в самой программе?

вставте опис до зображення

Віталій Міхов
15.02.2016, 14:54

У вас остання версія Сонати 0.15.8?

den_perek@mail.ru
16.02.2016, 14:03

Да, версия последняя 0.15.8.

Віталій Міхов
17.02.2016, 12:48

Завтра вийде версія 0.15.9, де повинна бути виправлена ця помилка - після оновлення з першою перевіркою пошти ще раз прийметься ця квитанція і потім вже не повинно більше бути.

den_perek@mail.ru
19.02.2016, 12:44

Сегодня обновили. Проблема не исчезла!

Віталій Міхов
19.02.2016, 15:17

Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю з коротким описом проблеми.

den_perek@mail.ru
22.02.2016, 13:47

Здравствуйте! Отправил. Кстати подключил новую почту на которую вообще ничего не должно приходить и проблема не исчезла. Так что скорее всего дело в Сонате.

den_perek@mail.ru
24.02.2016, 06:34

Проблема осталась!!! Что делать?

Віталій Міхов
24.02.2016, 12:32

Шановний, ну вас же просили - "Надішліть нам на support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю", а ви надіслали тільки файл бази даних. На ньому не можна перевірити проблеми з поштою.

Резервна копія робиться так - http://sonata.biz.ua/help/reservne_kopijuvannja.html

den_perek@mail.ru
24.02.2016, 12:53

Отправил!

den_perek@mail.ru
12.03.2016, 07:02

Проблема актуальна. вставте опис до зображення

Віталій Міхов
14.03.2016, 07:39

На даний момент не вдалося відтворити цю ситуацію. Гадаю, що цьому випадку має місце помилка шлюзу.
Можу порадити використовувати пошту для відправлення звітів та ПН, якщо у вас увімкнене пряме з'єднання.

den_perek@mail.ru
14.03.2016, 13:50

Можу порадити використовувати пошту для відправлення звітів та ПН, якщо у вас увімкнене пряме з'єднання.

Вы имеете ввиду отправлять не через Сонату, а просто по почте?

Віталій Міхов
15.03.2016, 08:38

Ні, я маю не увазі відправлення через Сонату, коли у профілі вимкнена галка прямого з'єднання - http://sonata.biz.ua/help/profil_poshtovi_nalashtuvannja.html

den_perek@mail.ru
15.03.2016, 12:25

У нас выключено прямое подключение.

Мйк
15.03.2016, 13:01

den_perek

Інколи після завантаження квитанцій Сонатою з пошти (у моєму випадку - gmail) по IMAP, лист/розмова у якій квитанції прийшли залишається у вхідних і непрочитаною. У такому випадку при наступній перевірці пошти вони завантажуються ще раз і т.д. Доводиться заходити на поштову скриньку з браузера та відправляти лист до архіву тоді це припиняється.

Точно сказати не можу, але зазвичай таке трапляється, коли багато квитанцій одночасно засипається до скриньки, тобто після відправки до ДФС великої кількості документів за раз.

Віталій Міхов
16.03.2016, 14:26

У нас выключено прямое подключение.

Тоді зайдіть через браузер у скриньку, яка налаштована в Сонаті, та видаліть вручну зайві листи з квитанціями, які Соната не може видалити сама.
ПС. Таке може траплятися, коли налаштування безпеки поштової скриньки не дозволяють програмам видаляти листи з серверу.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua