Зміна договору про визнання електронних докуменів

tania6667 (автор теми)

Виявлені помилки: Інформація - діючий договір присутній: файл '06102129013949F1391004100000000411220150610.XML' Інформація - сертифікат директора із діючого договора є чинним: ЄДРПОУ: '2129013949', ДРФО: '2129013949', № '0D84EDA1BB9381E804000000D7F10100821F0D00', видавець: 'UA-14360570-1' 'АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»', найменування: '***********' Помилка - договір не прийнято. Діє Договір про визнання електронних документів від 05.12.2015 № 1. Інформація щодо електронного цифрового підпису відповідальних осіб може бути надана Повідомленням.

ЯК вирішити дану проблему????

Віталій Міхов (адміністратор)

Перед поданням договору з новими ключами треба скасувати старі ключі та почекати добу.

tania6667 (автор теми)

в груд ні 2015 відправляли звіти через Приват24 Договір від 5.12.15а в січні зарееструвались в Сонаті отримали ключи але договір не можливо відправити т як пише що діе договір від 5.12.15В податковій кажуть скасуйте ключи Приватбанку.а як тоді відправляти платежи?

Віталій Міхов (адміністратор)

.а як тоді відправляти платежи?

Це питання не до нас. Ми займаємося технічною підтримкою Сонати.
Я знаю тільки, що Фіскальна служба не дозволяє реєстрацію двох комплектів цифрових ключів на одне підприємство. Тому, вам доведеться або скасувати ключі Приватбанку, або продовжувати відправлять звітність з Приват24.

anadudyuk

Допоможіть розібратися, змінили ЕЦП, скинула на податкову договір про визнання електроних док., квитанція 1 - Інформація: у договорі відсутній підпис директора, квитанція 2-прийнято, коли відправляю звіти квит.1 Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, а саме: податковий документ в електронному вигляді має невірну послідовність підписів ЕЦП

Підписи документа:

  • перший - печатка, 35582620 електронна печатка ДНЗ № 1 "ВЕСЕЛКА", сертифікат № 003f1f01000e0dd700000004ceb921f77bcbb633, видавник UA-39384476 Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС

  • другий - директор, 35582620, 2782501367 Гончарук Наталія Миколаївна, сертифікат № 003f1ef3000e0bf200000004ceb921f77bcbb633, видавник UA-39384476 Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС

  • третій - директор, 35582620, 3131316820 Дидюк Анна Фадеївна, сертифікат № 003f1ef7001e23dd00000004ceb921f77bcbb633, видавник UA-39384476 Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС

Віталій Міхов (адміністратор)

На шлюзі некоректно зареєстровано підпис вашого бухгалтера (він вважає його директором).
Можете спробувати надіслати Заяву про реєстрацію ЕЦП, вказавши там бухгалтера. Аби вимкніть бухгалтера у профілі взагалі, і підписуйте тільки директором та печаткою.

anadudyuk

дякую

так, Заява про реєстрацію ЕЦП допомагає вирішити цю проблему. Правда мені на цю Заяву вже 36шт. квитанцій№2 прийшло, і кінця краю - не видно, бо при кожній спробі перевірити пошту приймається квитанція і вона - до цієї Заяви. Як зупинити цю прорву? Звідки їх бере Соната, бо зайшла на пошту - там немає цих квитанцій?

Віталій Міхов (адміністратор)

Ви надсилаєте та отримуєте документи за допомогою прямого з'єднання?
Натисніть "Меню - Допомога - Надіслати інформацію... - Зберегти у файл" отриманий файл надішліть нам на support@sonata.biz.ua з коротким описом проблеми.

Ні, "галочка" на прямому з'єднанні не стоїть.

Віталій Міхов (адміністратор)

Відповів на пошту, займаємося цією проблемою.

luda-parnuk

як скасувати старі ключі?

Валерий, Павел (партнер розробника)

обратиться в АЦСК, где оформлялись ключи и предоставить заявки на аннулирование сертификатов

lagos-2014

С 25.11.2015 изменился механизм продления ЭЦП. Если заблаговременно получить новые сертификаты до окончания старых можно не заключать новый договор,достаточно подать уведомление с информацией о новых сертификатах,но оно должно быть подписано одновременно и новыми сертификатами и старыми. Как это можно сделать в Сонате?

lagos-2014

Можно в бесплатной Сонате заполнить и отправить в ГНИ договор,карту присоединения и заявление на регистрацию ЭЦП ?

Віталій Міхов (адміністратор)

С 25.11.2015 изменился механизм продления ЭЦП. Если заблаговременно получить новые сертификаты до окончания старых можно не заключать новый договор,достаточно подать уведомление с информацией о новых сертификатах,но оно должно быть подписано одновременно и новыми сертификатами и старыми. Как это можно сделать в Сонате?

Ніяк, оскільки це технічно не реалізовано в АЦСК.
Центри сертифікації не видають ключі з перекриттям строку дії. Тобто, у вас не буде такого, щоб у якийсь день діяли і старі, і нові ключі (єдиний виняток - якщо ви захочете взяти нові ключі в АЦСК, відмінному від центру старих ключів). Це пов'язано з правилами та регламентом АЦСК і Соната тут нічого не вдіє.

Можно в бесплатной Сонате заполнить и отправить в ГНИ договор,карту присоединения и заявление на регистрацию ЭЦП ?

Так.

kopan.natalja

Здравствуйте, отправляю договор "про визнання єл.док",т.к обновляли ключи , пишет ошибку Документ не може бути прийнятий - Поле "Адреса" містить некоректні дані. зашла в профиль пр-ия все отредактировала, 5 раз пыталась отправить и все равно НЕ ПРИНЯТ!!! Подскажите пожалуйста ,что делать ?

Віталій Міхов (адміністратор)
09.05.2016, 12:05 (Відредаговано: 09.05.2016, 12:07)

Зателефонуйте до ДПІ та дізнайтеся про їх точну адресу. Потім превірте та за необхідності виправте адресу, яка вказується у Договорі знизу.

olejnanna@ukr.net

Такая же ситуация-обновляли ключи , пишет ошибку Документ не може бути прийнятий - Поле "Адреса" містить некоректні дані. "Адреса"- юр адрес предприятия, он не менялся ни когда, внесла уже раз 10 по разному ,сначало индекс потом адрес и на оборот ни чего не происходит, приходит опять "не принят-не правильно заполнено поле Адрес ????? Что делать???? Помогите срочно!!!!

Євген#6734

змініть налаштування пошти, російські сервера не використовуйте, в даний час з російських серверів не приймається договір і податкові накладні, звіти поки що приймає шлюз. Після зміни електронної адреси відправте повторно договір.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua