Подскажите, пожалуйста, при получении новых уведомлений выдает ошибку "відбулася помилка при отриманні пошти а0001N0 account closed or need to change password. Что делать?
Добрий день. Я не можу отримати повідомлення з пошти. Пише "Відулась помилка при отриманні пошти - ERR [AUTH] Web login required". Що че означає? Дякую
fop.zvit.5, Помилка "Account closed or need to change password" означає, що ваш поштовий акаунт заблоковано .або треба змінити його пароль. Це можна зробити, зайшовши до пошти через браузер.
NetDruga, ваша помилка аналогічна і означає, що ваша поштова служба хоче, щоб ви зайшли до пошти через браузер.
А что делать, после того, как сменили пароль на почтовом аккаунте, чтобы не выдавало такую ошибку? Спасибо.
Сменил пароль, в "поточному профілі" предприятия, пытаюсь поменять пароль и сделать проверку на соединение, пишет the connection to the server is not active. Что делать?
the connection to the server is not active
Немає з'єднання з поштовим сервером. Спробуйте пізніше.
Здравствуйте. Что означает Попередження - відсутный доступ до сервера обміну ДФС - нажимаю гаразд, выскакивает новое - помилка при отриманні повідомлень з сервера обміну документів Service Anavaslable (503) Спасибо.
Дійсно, СОНАТА опитує як поштову скриню, яка присутня в налаштуваннях Вашого профілю, так і сервери звітів (в т.ч. для отримання податкових накладних) і окремий сервер для обміну розрахунками коригування платників ПДВ. В Вашому випадку трапляється помилка доступу до серверу обміну РК, яка жодним чином не впливає на отримання Вами квитанцій та податкових накладних
при проверке декларации зПДВ выдает сообьщение "У профілі відсутній реєстр виданих та отриманих податкових накладних за звітний період з якого можна консолідувати дані". Я Імпортую отчет из 1С.Что єто означает?
Це означає саме те, про що написано у повідомленні.
Соната зауважує, що у вас немає реєстру, тож вона не зможе повністю перевірити коректність даних у декларації.
При перевірці вхідних повідомлень Соната зависає, закрити можна тільки через "Диспетчер задач". Повідомлення, звісно, не приходять...
Не знаю, що допомогло, але через годину всі квітанції прийшли!
Були проблеми з сервером обміну ДФС, від того висло.
Намагаємося на майбутнє обійти таку ситуацію.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua