Завантаження...

Настройка почтового ящика

shalya@ukr.net
14.01.2016, 13:24

Подскажите пожалуйста оставлять ли галочку на пункте :"Використовувати пряме з'єднання при відправки звітів до Фіксальної служби"?

Віталій Міхов
14.01.2016, 16:54

Це на ваш розсуд і за вашим бажанням.
Пряме з'єднання не потребує поштового акаунту для відправлення звітів до ДФС (а також ЄСВ) і працює швидше, але часом його сервер не працює.
ПС. Квитанції на звіти, відправлені по прямому з'єднанню на пошту вже не прийдуть - тільки прямим. І навпаки. Майте це на увазі.

n.c1980@yandex.ua
25.01.2016, 17:03

Підскажіть будь ласка чартеркод для юрлитця податкова декларація з податку на прибуток підприємства річний

Віталій Міхов
25.01.2016, 19:10

http://sfs.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms1.htm

Тут є всі форми. Я на знаю, яка саме річна прибуткова декларація вам потрібна.

deva@rnpp.atom.gov.ua
28.01.2016, 10:07

Добрий день. Виникла помилка при перевірці пошти Попередження Відбулися помиплки під час отримання повідомлень. Відбулась помилка при отриманні повідомлень з сервера обміну документів: Received content of invalid Content-Type setting: text/html - SOAP expects "text/xml" Підкажіть будь ласка, в чому справа?

Віталій Міхов
28.01.2016, 18:35

А що у вас за поштовий сервер?

tirerepair@i.ua
16.02.2016, 21:49

Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, что означает фраза "відправлення пошти через сервер і.ua платне" при попытке добавить аккаунт в профиль. Ключи ДФС сегодняшние, соната-демо - использоваться будет только для подписания и отправки отчётов. Спасибо.

Віталій Міхов
17.02.2016, 12:49

Повідомлення означає саме те, про що воно говорить.
Соната і ключі тут ні до чого - поштовий сервіс і.ua бере гроші за свої послуги. Соната вас про це просто попереджає, якщо ви ним користуєтеся.

l.sluta@mail.ru
18.03.2016, 10:11

Добрий день, закінчилась дія сертифікатів, встановила нові, змінила пошту. При відправці договору до ДПІ та картки приєднання отримую повідомлення: "Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат) " . Документи не відправляються. З чим може бути проблема? Ел.адреса meta.ua, скриньку завела вчора, додаткові налаштування зробила, роботу скриньки перевірила. Вчора через цю ж адресу відправила аналогічні документи для юр. особи і отримала квитанції. Сподіваюсь на Вашу пораду.

Віталій Міхов
18.03.2016, 13:24
  1. Переконайтеся, що у вас остання версія Сонати 0.16.0.
  2. Натисніть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування", можливо, також потім знадобиться перезапустити Сонату.
  3. Якщо нічого не допомогло, значить у вас некоректно сформований ключ шифрування, треба звернутися до АЦСК, де оформлювали нові ключі.

ПС. Поштова скринька не має до цієї ситуації ніякого відношення. Скриньку не обов'язково змінювати при зміні ключів та сертифікатів.

l.sluta@mail.ru
23.03.2016, 13:22

Дякую, справді некоректний ключ.

baydack2@gmail.com
13.07.2017, 11:13

Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Username and password not accepted ....скажите, что делать с этой ошибкой??только начала работать в Сонате

Віталій Міхов
13.07.2017, 12:19

Спробуйте ось це - http://sonata.biz.ua/topic/2044#end

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua