Зашифрована квитанція

Карпати (автор теми)

Доброго дня! Маю ліцензійну Сонату. Створила звіт F0209502(декл акцизного податку в пакеті ),перевірила, підписала, відправила.Отримала повідомлення, квитанцію №1 та квитанцію №2 - вона має статус "зашифрована" ( її не можу відкрити , програма пише " квитанція не містить даних або зашифрована". На ел пошті її теж немає, отже вона загрузилася.Чому так сталося? Що маю робити далі?Дякую !

Вiталій (адміністратор)

Натисніть на квитанцію правою кнопкою миші та оберіть "Зняти підпис". Потім можна буде відкрити.

Карпати (автор теми)

Дякую! Але маю ще одну проблему. В профілі підприємства , вкладка "цифровий підпис" виникла "помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС (ключ директора)".Ніяких змін підписів ми не проводили і нічого нового не вносили.Що сталося?Дякую!

Вiталій (адміністратор)

Спробуйте закрити профіль, натиснути у Сонаті "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування", потім зніміть підпис з квитанції знову. Якщо помилка не зникне, тоді спробуйте перевстановити ключі - очистити існуючі та встановити їх знову з диску/флешки/файлу.

Карпати (автор теми)

Дякую! Все виправилося.

andriy_kpyt

Таке питання Що робити коли відправив звіт вже його приняло як має все бути і тут перевірив і виявив помилку в розрахунках.???

Вiталій (адміністратор)

Не дублюйте повідомлення. Відповів у іншій темі.

Лілія

Доброго дня! Бухгалтер передав резервну копію Сонати однієї фірми. При її відновленні по деяких звітах не було отримано квит.№2. На лінії консультації ДФС мені на ці звіти продублювали квитанції 2, в Сонаті вони теж є, але мають статус "зашифрована".При спробі "зняти підпис" висвічує таке повідомлення: "Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних". Пробувала криптобібліотека - відновити стандартні дані: нічого не допомагає....але ще одне, отримали нові ЕЦП (договір з ДФС ще не підписано- тільки квит.№1)...а квитанції прийшли до тих звітів які були підписані старими ключами....Чи можливо відкрити ці квитанції?

Вiталій (адміністратор)
26.08.2016, 18:23 (Відредаговано: 26.08.2016, 18:23)

отримали нові ЕЦП (договір з ДФС ще не підписано- тільки квит.№1)...а квитанції прийшли до тих звітів які були підписані старими ключами....Чи можливо відкрити ці квитанції?

Так, звичайно - треба встановити у профілі старі ключі, якими біло підписано звіти, на які прийшли ці квитанції.
Якщо строк дії тих ключів вийшов, тоді доведеться попередньо змінити системну дату на комп'ютері (поставити дату, коли старі ключі ще були робочими).
ПС. На жаль, такими є норми криптозахисту, тому простіше це зробити не можна.

Лілія

А якщо бухгалтер забув пароль до старих ключів? способів більше немає?

Вiталій (адміністратор)
28.08.2016, 20:05 (Відредаговано: 28.08.2016, 20:07)

Ніяк, на жаль. Сама суть ЕЦП полягає у тому, що без знання секретного паролю отримати доступ до захищених даних неможливо.

Ярослава Уніченко

Доброго дня! Маю ліцензійну Сонату. Отримала повідомлення, квитанцію №1 - вона має статус "зашифрована" ( її не можу відкрити , програма пише " квитанція не містить даних або зашифрована".Чому так сталося? Що маю робити далі?Дякую !

Ольга#1446 (адміністратор)

Перш за все, оновіть програму. Завантажте останню версію програми на вкладці "Завантажити", та встановіть поверх своєї версії. Після цього оберіть дану квитанцію в переліку , в контекстному меню оберіть пункт "Зняти підпис".

Добрый день, в моем случае после всех проведенных действий "Оновити програму до останьої версії" та "Зняти підпис" результата нет. Выдает сообщение : "Деякі квітанції не вдалося розшиврувати. сертифікат не знайден"

Спробуйте,зайти в вкладку "Квитанції" і там зніміть підпис-мені це допомогло,все розшифрувалось.

Вiталій (адміністратор)

Добрый день, в моем случае после всех проведенных действий "Оновити програму до останьої версії" та "Зняти підпис" результата нет. Выдает сообщение : "Деякі квітанції не вдалося розшиврувати. сертифікат не знайден"

margolm@ukr.net

Зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua