Запит про стан рахунку ПДВ

575897@ukr.net
05.01.2016, 16:06

в останній версії на цей запит приходить відповідь щодо отримання реквізитів електроного рахунку

Віталій Міхов
06.01.2016, 16:14

Відповідь надходить у відповідності до запиту.
Вона може мати трохи інакший вигляд, тому що нещодавно податкова змінила форму цього запиту, і відповідно витягу.

oab_452@mail.ru
12.01.2016, 09:13

Добрый день! До 05.01.16 ответ на запрос про о доступной сумме регистрации НН (J13012) содержал строчку о состоянии счета по НДС. С 11 01.16 в ответе эта строка исчезла. Можно ли каким-то запросом узнать состояние счета. Было очень удобно контролировать - дошли ли деньги, надо ли пополнять счет перед уплатой налога. Спасибо

Віталій Міхов
12.01.2016, 10:15

Я гадаю, можна новим запитом J1302301.

mim-14@yandex.ru
25.02.2016, 21:27

У меня такой вопрос. На "Запит про стан рахунку ПДВ" пришла квитанция в зашифрованном виде. Что делать?

Віталій Міхов
26.02.2016, 09:20

Спробувати розшифрувати її.
Правою кнопкою на документі - "Зняти підпис".

ka-re3@ukr.net
02.03.2016, 13:16

Добрий день! Як можно розшифрувати квитанцію (для звіту J1301206. J1301205), якщо після "Зняти підпис" пише наступне Помилка Деякі квитанції не вдалося розшифрувати

                -ім'я файлу-.kvt
                Не вдалося створити документ для квитанції
                -ім'я файлу-.kvt
Віталій Міхов
02.03.2016, 14:20

Якщо у вас Windows XP SP2, то треба оновитися до 3-го сервіс-паку (SP3).

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua