Запит про стан рахунку ПДВ

575897 (автор теми)

в останній версії на цей запит приходить відповідь щодо отримання реквізитів електроного рахунку

Вiталій (адміністратор)

Відповідь надходить у відповідності до запиту.
Вона може мати трохи інакший вигляд, тому що нещодавно податкова змінила форму цього запиту, і відповідно витягу.

Добрый день! До 05.01.16 ответ на запрос про о доступной сумме регистрации НН (J13012) содержал строчку о состоянии счета по НДС. С 11 01.16 в ответе эта строка исчезла. Можно ли каким-то запросом узнать состояние счета. Было очень удобно контролировать - дошли ли деньги, надо ли пополнять счет перед уплатой налога. Спасибо

Вiталій (адміністратор)

Я гадаю, можна новим запитом J1302301.

У меня такой вопрос. На "Запит про стан рахунку ПДВ" пришла квитанция в зашифрованном виде. Что делать?

Вiталій (адміністратор)

Спробувати розшифрувати її.
Правою кнопкою на документі - "Зняти підпис".

Добрий день! Як можно розшифрувати квитанцію (для звіту J1301206. J1301205), якщо після "Зняти підпис" пише наступне Помилка Деякі квитанції не вдалося розшифрувати

                -ім'я файлу-.kvt
                Не вдалося створити документ для квитанції
                -ім'я файлу-.kvt
Вiталій (адміністратор)

Якщо у вас Windows XP SP2, то треба оновитися до 3-го сервіс-паку (SP3).

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua