Помилка SMTP протоколу (534):534-5.7.14 Постоянно выводит эту ошибку при проверке ел. почты. Хоть и включила POP-протокол в настройках Gmail.
https://support.google.com/mail/answer/78754
Можливо, там описана ваша ситуація.
все варианты попробовала, ничего не помогло. Какие еще есть варианты исправления этой ошибки? Может, это связано с безопасностью соединения?
Це проблема зі сторони сервера Гугла. Він не дає доступ до скриньки з поштових програм.
Спробуйте тут: http://www.google.com/accounts/DisplayUnlockCaptcha
Якщо нічого не виходить, тоді зв'яжіться з техпідтримкою Гмейл, нехай проконсультуються вас, як вирішити цю проблему.
Решила свою проблему включением менее защищенных приложений https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps
Доброго вечора,
Маю наступну помилку при конфігурації поштового сервісу.
Помилка при перевірці налаштувань вихідного серверу: Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера.
Підключений IMAP, налаштування згідно Як перевіряти пошту Gmail в інших клієнтах за протоколом IMAP. Зробив пункти "Якщо двоетапна перевірка не використовується, надайте менш безпечним додаткам доступ." та DisplayUnlockCaptcha. Додав доступ на порти для Firewall Outbound правил. Антивірус NOD32 сконфігурив відповідно до мануала на даному форумі (помилка повторюється і при виключеному антивірусі).
І як результат, пошта не запрацювала ... проте, якщо робити перевірку пошти з головного екрану (Сонати), то вхідні повідомлення читає, принаймні немає помилки.
Де можу перевірити логи, щоб отримати більше деталей про помилку ? Можливо Ви знаєте у чому причина ?
Дякую
Update: Перевірив на іншому комп'ютері, все працює ... Буду вирішувати питання з налаштуваннями
Логи програми знаходяться у C:\Users\користувач_системи\AppData\Local\sonata\debug\поточна_дата\
tickets.log - повідомлення прийняття пошти
connection_test.log - лог перевірки пошти
Що в мене сталося з "Сонатою"? "Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка при отриманні пошти: Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера." Що з цим робити?
Ця помилка зазвичай виникає при блокуванні Сонати антивірусом, файрволом чи системними налаштуваннями безпеки.
Якщо вам не вдасться обійти цю ситуацію, то зателефонуйте до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Добрый день. Не могу добавить почтовый экаунт. Выдает ошибку :"Помилка при перевірці налаштувань вихідного серверу:
Помилка SMTP протоколу (503): 503 Authentication from 188.170.80.17 is not allowed: blacklisted
Це означає, що або ваш провайдер, або поштовий сервіс, внесли ваш комп'ютер до "чорного" списку через спам. Зателефонуйте до тех.підтримки провайдера спочатку.
А можно это как то самостоятельно проверить на своем пк? Я за границей,нет возможности звонить к техподдержку...
Щоб точно - то ні, адже у вас немає доступу до баз даних провайдера.
Ви можете спробувати на цьому комп'ютері налаштувати цю саму пошту у поштовому клієнті (наприклад Outlook) і ще одну пошту, з іншого поштового сервісу (наприклад ukr.net та gmail.com). А потім відправте звідти щось з обох скриньок.
Якщо на ukr.net буде та сама помилка, а на gmail.com все гаразд - це блокування на рівні поштового сервісу, тут ви можете просто змінити поштову скриньку у Сонаті.
Якщо на обох скриньках при відправленні буде така помилка, то це блокування на рівні провайдера. Гадаю, це саме ваш варіант, адже провайдери інтернету за кордоном значно прискіпливіше відносяться до таких речей, ніж у нас. Відправили 5-6 листів до ДФС зі звітами - вже можуть і заблокувати, як потенційного спамера.
ПС. У крайньому випадку ви можете налаштувати відправлення звітів за допомогою прямого з'єднання (у профілі Сонати), щоб не використовувати поштову скриньку.
Спасибо! Вопрос был в провайдере,как вы и писали выше.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua