Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.14.3:
Додано:
Виправлено:
Перейти до сторінки завантаження
Доброго дня!
ДФС запровадила новий сервіс, якщо взяти нові ключі до завершення старих, тоді можна відправити повідомлення про реєстрацію нових підписів директора/бухгалтера, і не потрібно буде відправляти договір з новими. http://sfs.gov.ua/anonsi/11586.html
Це питання буде дуже актуальне для платників ПДВ, потрібно, наприклад зареєструвати накладну і не зареєструєш її поки інспектор ДФС не підтвердить договір з новими підписами (а це можливо зробити тільки в робочі дні), а з новим сервісом, я виготовляю нові ключі, наприклад за тиждень до завершення старих, відправляю повідомлення і коли моє повідомлення приймуть (а термін підтвердження повідомлення 6 годин, в порівнянні з договором - до 5 днів(робочих)), я зможу реєструвати ПН зразу ж новими ключами після завершення старих. Тобто не буде розриву в декілька днів, а для ПН це важливо, зважаючи на штрафи за несвоєчасну реєстрацію.
Цікавить таке питання чи можна буде таке повідомлення відправити в сонаті, медок пропонує так https://www.youtube.com/watch?v=kcdK7WFSEkU , а як аналогічні дії зробити в Сонаті, якщо в налаштуваннях можна підключити нові ключі або старі, а одночасно як на мене не можна.
Буду вдячний за відповідь і співпрацю.
Ми зараз займаємось цим питанням, але не все у наших руках.
Найближчим часом схема підпису Повідомлення про реєстрацію ЕЦП буде відкоригована і, я сподіваюся, за його допомогою можна буде реєструвати окремі нові ключі.
Але для багатьох користувачів труднощі залишаться, оскільки проблема застосування разом старих і нових ключів полягає не в Сонаті, а в бібліотеках криптозахисту та центрах сертифікації ключів: за нормативами програма не може дозволити використовувати ключів до чи після періоду їх чинності. Тому єдиний вихід - коли у вас є два комплекти ключів, які у якийсь момент чинні одночасно. Але переважна більшість АЦСК не видає ключі зі строками чинності, що пересікаються - попередні ключі обов'язково скасовуються перед активацією наступних.
ПС. Цей новий "сервіс" від ДФС, на мою думку, або зовсім непродуманий, або націлений на якісь конкретні АЦСК (хоч і всупереч нормам та правилам).
Я с вреду пробовала зарегистрировать через Повидомлення новые ключи (от ГНИ) с помощью старых-действующих (от Мастер-кей) - 3 раза приходила ошибка. Я позвонила в поддержку в ГНИ - мне сказали, что если весь комплект ключей меняется, то надо только через новый договор и никак иначе. Это как-то к директору подвязано у них там. В общем - это Повидомлення только для одиночных замен или может добавлений новых ключей. Кто-то может знает больше?
Добрый день!
что-то Вы сделали с проверкой "Філії" ...
В версии 0.13.3 все проходило нормально ...
начиная с версии 0.14 получаем сообщения
Помилка при імпорті файлу (*.xml): Некоректний філіал накладної "", код не відповідае філіалу профіля "04".
Возникает такая ошибка при получении входящих НН от контрагентов, а так же при импорте исходящих НН в Сонату ...
Скоріше за все, ви встановили ознаку та номер філії у налаштуваннях свого профілю. Тому Соната чекає накладні для філії №04.
ПС. І переконайтеся, що у вас версія не 0.14, а остання 0.14.3.
Скоріше за все, ви встановили ознаку та номер філії у налаштуваннях свого профілю. Тому Соната чекає накладні для філії №04. ПС. І переконайтеся, що у вас версія не 0.14, а остання 0.14.3.
Так и есть ... Признак филиала есть и заполнен ... версия 0.14.3
Но, при Входящих НН понятно, что продавец может не проставил номер филиала получателя, а ему и некуда его ставить в форме НН...
А при импорте из ОПЗ в Исходящие НН почему точно так же ругается ... Причем если создать в "Сонате" Исходящую НН с признаком филиала, экспортировать ее, а затем импортировать обратно то возникает ошибка "Некоректний філіал накладної "", код не відповідае філіалу профіля "04" "
И еще замечено что не все сообщения с НН удаляются из почтового ящика даже при успешном импорте в Сонату ...
Журнал обработки сообщений: > Отримано повідомлення з додатком від ******@****.****.gov.ua: 14090020880227J1201007100000000311120151409.xml Файл імпортовано до програми: 14090020880227J1201007100000000311120151409.xml Відключення від **@**.*.gov.ua
а сообщение в ящике так и осталось...
Но, при Входящих НН понятно, что продавец может не проставил номер филиала получателя
Пробачте, але Соната не в змозі виправляти помилки продавця у даному випадку. Вона не може знати, помилково продавець не вказав філію, чи свідомо (може просто хотів передати ПН на основне підприємство). Тому, якщо у вхідній накладній не вказано номер філії, то профіль-філію вона не втягнеться.
а ему и некуда его ставить в форме НН
У формі немає, але при відправці ПН контрагенту така можливість є.
а затем импортировать обратно то возникает ошибка "Некоректний філіал накладної "
Ось тут справді помилка, виправимо у наступній версії. Тимчасово такі накладні можна імпортувати, змінивши у профілі показник філії на "основне підприємство".
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua