такого листа мені прислав укртелеком http://s14.postimg.org/xuer6h0pd/001.jpg . може й соната організує таку річ ?
Звичайно, плани такі є, але поки, на жаль, дещо віддалені.
ПС. Це Укртелеком розсилає після того, як за допомогою Медка зареєстрував вам (хоче, може вам пощастило) податкову накладну з текстом, який не можна прочитати? :) Досить сумнівна реклама)
на жаль, це - не реклама. вони майже вимагають так робити (
Якою б невеликою фірмою ви були, ви можете вимагати від Уктелекому дотримання законодавства. А законодавство поки не нав'язує вид документообігу. Тобто, не пасуйте, а вимагайте у відповідь.
ПС. Я сам не проте електронного документообігу. І справа навіть не в тому, що у Медку це є, а у Сонаті поки ні. Просто поки держава не прийняла закон щодо цього і не визначила форматів обміну, впроваджувати та вимагати немає сенсу - завтра може виявитися, що формат обміну, який запровадив Медок не відповідає новому законодавству, і що тоді?
А ще, я певний, що одна компанія (Медок) не повинна нав'язувати по всій країні свої формати та принципи. Тим більше, що помилок у їх роботі - з велику гору.
Вдячний вам за відповідь, але загальне розуміння того, що "одна компанія (Медок) не повинна нав'язувати по всій країні свої формати та принципи", не завжди допомагає цього уникнути.
ЗІ: я ні в якому разі не "наїжаю" на вас, просто хочеться, щоб така прекрасна альтернатива медоку далі розвивалася, а не зникла тихо.
Согласен с предыдущим оратором saskuu. Вам, как прекрасной альтернативе, лучше не страдать от того, что "одна компанія" мешает вам развиваться, а взять, и тоже сделать документооборот, хотя бы как в Медке, для удобства клиенов. Отсутствие законодательно утвержденного формата не может быть препятствием. Вряд-ли законодатели придумают что-то принципиально отличающееся от форматов передачи отчетности. Т.е. будет все тот же XML. А когда у нескольких компаний будут готвые решения, глядишь, и утвердить готовое будет проще.
ЗЫ. И еще прошу заметить, что предложение поступило не от "одной компании", а от Укртелекома. С ними не очень то и поспоришь. Где нарушение законодательства? Мы же ничего не требуем, а только предлагаем перейти на электронный документооборот. Электронный документооборот- это плохо? Не думаю.
ЗІ: я ні в якому разі не "наїжаю" на вас, просто хочеться, щоб така прекрасна альтернатива медоку далі розвивалася, а не зникла тихо.
Проблема не запровадженні сервісу. А у тому, що наш сервіс обміну буде несумісний із сервісом Медка (бо вони ні за що в житті не дадуть нам доступ до API свого сервісу та інформацію про нього). І будуть у нас два (три, більше...) абсолютно несумісних сервіси електронного документообігу (ЕДО). Чим це допоможе користувачам? Нічим.
Яскравий приклад - обмін РК. Поки ДФС не запровадила хоч якийсь свій "державний" сервіс обміну, нічого не клеїлося. Так і з документообігом буде.
Где нарушение законодательства? Мы же ничего не требуем, а только предлагаем перейти на электронный документооборот
Немає звичайно. А ви цілком у межах законодавства відмовляєтесь і усім добре :)
Я не кажу, що ЕДО - це погано, і треба виписувати папірці, зовсім навпаки. Але у користувачів з "немедком", у яких є контрагенти з "медком", завжди буде тільки три варіанти: а) придбати собі ЕДО Медка; б) примусити/умовити контрагента придбати майбутній ЕДО Сонати (чи іншої програми); в) обмінюватися папірцями, як і раніше. І так буде до законодавчого втручання держави. На превеликий жаль. Причина - приклад щодо РК, який я вказав вище.
ПС. Ми перейдемо на ЕДО (щоправда, поки не назву строків), але тільки цей крок не поліпшить ситуацію для клієнтів із різними програмами.
...що наш сервіс обміну буде несумісний із сервісом Медка (бо вони ні за що в житті не дадуть нам доступ до API свого сервісу та інформацію про нього)...
То есть, вы еще не начали делать и уже уверены, что будет несовместимость форматов? Еще не спросили, а уже уверены, что не договоритесь? С таким подходом далеко не уедешь...
То есть, вы еще не начали делать и уже уверены, что будет несовместимость форматов? Еще не спросили, а уже уверены, что не договоритесь?
Так, тому що ми вже не перший рік працюємо у цьому сегменті, та весь час маємо справу з Медком. Я вам навів приклад з РК - він вас не переконав? Ситуація була точно така - поки держава не створила незалежний сервер, взаємного обміну не було. Чому в ЕДО з Медком має бути інакше?
Я знаю, про що кажу. Звичайно, суб'єктивно цей "підхід" виглядає некомпетентним та недалекоглядним, але розгляньте суть справи та подивіться на факти.
З точки зору маркетингу, краще брехати користувачам, що все завжди буде добре і без проблем. Але це не наш метод.
Пане Віталію та шановні платники податків! Від імені компанії-розробника "M.E.Doc" хочу сказати наступне:
Ви налили відерце води і не прокоментували головного, про що мова: 1) завдяки грубій помилці Медка Укртелеком зареєстрував тисячі некоректних накладних по всій країні, при всій вашій самокритиці чи не є це сигналом про те, що довіряти Медку роль флагману документообігу зарано? 2) чи буде Медок вести елементарно порядну конкуренцію та відкрити доступ по API до свого серверу документообігу, щоб інші програми могли вільно обмінюватися з вами документами?
Одразу хочу сказати, що постійні закиди на кшталт "у нас є безкоштовний веб-сервіс" приведуть до закінчення конструктивної дискусії, тому що мова іде про обмін між програмами, а не про те що користувач буде реєструватися у вас на сервісі, руками імпортувати туди документи, окремо підписувати та відправляти.
"у нас є безкоштовний веб-сервіс", тільки він безкошьовний 2-3 місяці, а дальше гроші просить ))
Вот и я о том же: а что вам мешает самим разработать модуль ЭДО и бесплатно открыть доступ к его API? Другие разработчики смогут им востользоваться. И вот тогда у вас будут не слова, а реальное конкурентное преимущество.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua