Коли намагаємось перевірити пошту, виникає ось така помилка:
Підключення до 117mkp117@ukr.net Помилка при отримані пошти: Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера. Підключення до сервера обміну ДФС Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Не удается найти сервер с таким именем или адресом - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Check
Що робити, як виправити?
Якщо ви не користуєтеся обміном накладних, то у поштових налаштуваннях профілю зніміть галку "Отримувати податкові накладні з серверу ДФС".
при отриманні пошти випадає таке:перевірте налаштування брандмауера, антивіруса або зверніться до свого провайдера.
У меня тоже самое! при отриманні пошти випадає таке: перевірте налаштування брандмауера, антивіруса або зверніться до свого провайдера. Хотя сами запити ушли, статус "відправлено"
Заработало! Ура!!! Видно на сервере ДФС были проблемы.
Добрый день! подскажите, сегодня целый день не могу получить квитанции и вытяги из почтового ящика. Сначала выскакивало окошко, что доступ до интернету обмежений, после обновления это окошко не появляется, квитанции не принимаются, если нажать на кнопку "Детально", пишет: Помилка при отримані пошти: -ERR [SYS/TEMP] problem retrieving message. В почтовый ящик в браузере захожу свободно, квитанции вижу, но принять их не могу (( Настройки проверила, все в порядке, проверку проходит. Проблема только по одному профилю, по другим все в порядке. Ящик на Yahoо.
Схоже, що це внутрішня проблема серверу Yahoо. Спробуйте вказати у Сонаті сервер IMAP замість POP, або пропишіть іншу поштову скриньку.
Так само "Обмежений доступ до інтернету". Поштова скринька на укр.нет. Точно проблема на Яхуу, а не десь в іншому місці?
Третий день не могу получить квитанции, нажимаю на "Перевірити пошту", оно крутит-крутит, доходит до середины, а потом быстро пробегает до конца, Квитанций нет. Ящик на ukr.net. Раньше проблем не было. Квитанции в ящике есть.
Із завантаженням нової версії програми всі глюки пропали.
Так само "Обмежений доступ до інтернету". Поштова скринька на укр.нет. Точно проблема на Яхуу, а не десь в іншому місці?
До чого тут обмежений доступ? Помилка з Яху, на яку я відповідав, мала текст "-ERR [SYS/TEMP] problem retrieving message". Це зовсім не так само, як у вас.
Третий день не могу получить квитанции, нажимаю на "Перевірити пошту", оно крутит-крутит, доходит до середины, а потом быстро пробегает до конца, Квитанций нет. Ящик на ukr.net. Раньше проблем не было. Квитанции в ящике есть.
У вікні прийняття повідомлень натисніть кнопку "Детально >>", там буде описана причина помилки при прийнятті, якщо вона присутня.
У вікні прийняття повідомлень натисніть кнопку "Детально >>", там буде описана причина помилки при прийнятті, якщо вона присутня.
В "Детально" помилок не видає, просто відключається від поштової скриньки. Оновлення стоїть останнє.
Тобто, Соната пише, що повідомлень у скриньці 0, а через браузер - вони там є?
Тоді можете спробувати зробити їх у браузері непрочитаними і здійснити прийняття у Сонаті знову. Якщо не вийде, ще можна спробувати змінити спосіб отримання листів з РОР3 на IMAP (у налаштуваннях пошти в Сонаті).
ПС. Якщо це скринька на Гмейл, тоді раджу вам перейти на щось інше, наприклад Укр.нет, тому що з Гмейлом багато проблем під час доступу до пошти зі сторонніх програм.
На ІМАР меняла, не помагает, ящик на ukr.net, а в ящике они в непрочитанных и находятся, их там уже много, но в программу не втягиваются. Такое началось после обеда во вторник, с утра все тянулось.
Можливо, якийсь збій на Укр.неті, щоправда поки ніхто більше не звертався.
Соната отримує ті листи, які сервер помічає доступними для завантаження програмами. Якщо Соната їх не бачить, значить сервер поводить себе трохи дивно.
ПС. Переконайтеся, що у Сонаті налаштована саме та поштова адреса, до якої ви заходили через браузер, можливо ви помилилися, якщо у вас їх кілька.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua