Программа на вашем хост-компьютере разорвала услугу подключения
Щось на вашому комп'ютері заважає роботі Сонати - антивірус, файрвол, проксі-сервер тощо.
Доброго дня. Склалася така ситуація, що вже 2 рази відправляю "Податкову декларацію платника єдиного податку" за 4 квартал 2023 р. разом з Додатком 1 (відповідна позначка в звіті встановлена), а звіт не відправляється пакетом, а окремо по файлам. В квитанції 2 зазначається, що документ не відповідає формату через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів. У чому може бути причина? Допоможіть, буль ласка. Дякую.
Таке останнім часом трапляється у користувачів, напевно, через якісь негаразди на шлюзі. Допомагає тільки відправлення копії звіту знову, поки не прийметься.
Також можете спробувати не створювати кожного разу новий звіт, а натиснути правою кнопкою на неприйнятий і обрати "Відправити повторно". Але у цьому випадку ми не зовсім певні, що воно прийметься, адже не знаємо, як себе поведе шлюз ДПС.
Добрий день, протягом місяця виникає проблема з відправленням звітів і ПН: "рве" звіти з додатками, відправляючи то сам додаток, то звіт без додатків; також звіти та ПН часто залишаються в статусі "відправлені", але до податкової так і не доходять; відправляючи ПН ,частина з них не доходить і залишається в статусі відправлені, при повторному відправленні, те саме. Тільки після копіювання цих звітів та ПН і відправці, вони здаються.
зайдіть в поточний профіль - поштові налаштування, чи стоїть у вас галочка "відправляти за допомогою прямого з'єднання (рекомендовано)"
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua