Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.11.3:
Перейти до сторінки завантаження
А чому у інформації про нове у версії не написано, що знову заблоковано імпорт звітів, створених програмою FreeZvit?
Краще б ваші програмісти займалися виправленням помилок, а то у вашій ліцензійній програмі неможливо заповнити коректно звіт до Пенсійного фонду.
А можливо, блокувати імпорт зі сторонніх безкоштовних програм - це все, на що вони здатні???
А чому у інформації про нове у версії не написано, що знову заблоковано імпорт звітів, створених програмою FreeZvit?
Тому що блокувань немає, є перевірка звітів на коректність при імпорті.
у вашій ліцензійній програмі неможливо заповнити коректно звіт до Пенсійного фонду.
Опишіть докладніше вашу проблему. У чому саме помилка та на яких вихідних даних?
Создаем j1301204 (вытяг з системи електронного администрування). Приходит два сообщения (повидомлення и витяг). Витяг помечен как зашифрованный. Если снять подпись, то ругается, что не всё удалось расшифровать. Но всё таки, Витяг открывается, правда какой-то малопонятный вид, чем-то похожий на Повидомлення. Кто-нибудь сталкивался?
webprogrammer2
Соната 0 11 3 318
j1301204 (створений в опз), повідомлення + витяг розшифровані автоматично після імпорту.
Крім понять OverPay_201507 (2 стрічка), OverDraft_201507 (10 стрічка), OverPay_201507 (11 стрічка) в 4 ствопчику табличної частини витягу - все зрозуміло.
Ага, перевірка на коректність значень тегу SOFTWARE в файлі E04T00I архіву PFZ.
А вы пробовали Медком подписать? Там вообще все закрыто.
И Сигнис и Интелектсервис один и тот же меморандум подписывали с налоговой о том, что будут поддерживать ДФС-ные ключи и программы в бесплатном режиме. Разве кто-то что-то нарушил?
Если разработчик FreeZvit хочет выйти на этот ИТ-рынок - пусть сертифицирует свою программу, возмет патент, согласует с налоговой и т.д. и т.п. И тогда уже претензии будут более чем весомыми. А сейчас вы недовольны тем, что частная коммерческая фирма не хочет вас БЕСПЛАТНО обслужить...
Крім понять OverPay_201507 (2 стрічка), OverDraft_201507 (10 стрічка), OverPay_201507 (11 стрічка) в 4 ствопчику табличної частини витягу - все зрозуміло.
То есть, так и должны быть данные сплошным текстом?
Шановний ivkbdn, власне так, я незадоволений, тим що приватна комерційна фірма мене (споживача) вводить в оману. Заявляючи про "Імпорт звітів та податкових накладних" (не уточнено яких форм - значить всіх визначених на даний момент) в безкоштовній версії свого продукту.
Даною перевіркою на "коректність" звіту, розробники намагаються нечисто боротись з потенційним конкурентом. Наразі законодавчо, чи нормативно ніде не визначено змістове значення тегу SOFTWARE, тег може також залишатись незаповненим.
Також я вправі даний звіт набрати вручну в будь якому текстовому редакторі, але з дотриманням вимог ДФС в даному питанні. І написати в тег SOFTWARE - made by vasya pupkin. І шлюз це пропустить. Також шлюз пропускає значення тегу SOFTWARE - free-zvit, чого не скажеш про Сонату.
Щодо медка то там так і написано: хочеш ЄСВ - купуй ліцензію.
webprogrammer2 наразі інформації по даній темі в мене нема.
В общем, вот общий вид ответа:
Шановний ivkbdn, власне так, я незадоволений, тим що приватна комерційна фірма мене (споживача) вводить в оману. Заявляючи про "Імпорт звітів та податкових накладних" (не уточнено яких форм - значить всіх визначених на даний момент) в безкоштовній версії свого продукту.
Некоректний файл не є звітом у розумінні пункту "Безкоштовний імпорт звітів та податкових накладних". І це цілком зрозуміло, бо так можна будь-який файл узяти та вимагати його безкоштовного імпорту до Сонати.
Наразі законодавчо, чи нормативно ніде не визначено змістове значення тегу SOFTWARE, тег може також залишатись незаповненим.
Цілком згоден. Але ні у повідомленні програми, ні у заявах представників Сонати немає ніякої згадки про цей тег. Тож залиште його вже у спокої.
Також я вправі даний звіт набрати вручну в будь якому текстовому редакторі, але з дотриманням вимог ДФС в даному питанні. І написати в тег SOFTWARE - made by vasya pupkin. І шлюз це пропустить.
Вас ніхто не обмежує у можливості відправити шлюз що завгодно. Мова іде про імпорт до Сонати, а не про шлюз.
Наразі це питання закрито. Якщо ви наполягаєте, що Соната помилково вважає якийсь файл, створений в іншій програмі, некоректним, тоді я вам раджу звернутися до розробника цієї програми та разом з ним вирішити це питання. Наш форум не призначений для"холіварів" і подальші експресивні обговорення цього питання будуть прибрані. Також, Мйк, вам попередження за неінформативну графіку у розділі новин.
Создаем j1301204 (вытяг з системи електронного администрування). Приходит два сообщения (повидомлення и витяг). Витяг помечен как зашифрованный. Если снять подпись, то ругается, что не всё удалось расшифровать.
Наведіть точний текст помилки при розшифруванні.
вы недовольны тем, что частная коммерческая фирма не хочет вас БЕСПЛАТНО обслужить...
Біда не в цьому, біда в тому, що комерційна програма повинна була бути як зручна, комфортна, з додатковими фішками альтернатива БЕЗКОШТОВНІЙ програмі, яку в свою чергу мала б надати ДФС кожному платнику на диску разом з ключами і інструкціями. Тоді комерційні програми не писали б сонні студенти, роблячи новий баг при виправленні старого. А заплативши, клієнт не має танцювати з бубном, щоб усе пішло... Ще не скоро будемо "жити по новому", так як не всім погано по старому.
webprogrammer2, у Вас локальна проблема, мій витяг виглядає таблицею.
Соната 0 11 3 318
запит j1301204
Доброго дня! Мені здається чи так і є, що при ввімкненій опції "Використовувати пряме з'єднання..." Соната спочатку відправляє звіти через пряме з'єднання, а потім ще й через ел.пошту?
Соната спочатку відправляє звіти через пряме з'єднання, а потім ще й через ел.пошту?
В такій ситуації звіти через пошту відправляються, тільки у випадку, коли відправлення по прямому з'єднанню вертає помилку. На жаль, можуть бути ситуації, коли шлюз приймає звіт по прямому з'єднанню, але відправляє чомусь помилкову відповідь. Цій ситуації ми ніяк зарадити не можемо. Пораджу тільки, якщо у вас чассо такі проблеми, використовувати виключно пошту (вимкнути галку прямого з'єднання).
Я так і робив раніше, але після того як в минулому місяці звіти через пошту на шлюзі ДФС "зникли" або прийшли наступного дня, почав користуватися прямим з'єднанням. Тепер ось такі глюки, причому дуже регулярні. Дякую за відповідь
А можливо після "невдалої" першої квитанції по ЄСВ (коли звіт направлявся і прямим і ел.поштою, то по ел.пошті в прийомі відмовляють) по приходу позитивної квитанції №2 змінювати стан звіту на "Прийнятий" з "Не прийнято"?
Зараз так і повинно бути, наскільки я знаю. Стан звіту залежить від останньої прийнятої для нього квитанції.
Зараз так і повинно бути, наскільки я знаю. Стан звіту залежить від останньої прийнятої для нього квитанції.
На жаль, це не так. Тільки що перевірив на останній версії. Якщо є "невдала" перша квитанція, то вдала друга ситуацію не виправляє. Звіт залишається в стані "Не прийнятий"
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua