Невірна послідовність підписів документа при відправці додатку 2 до ПН

tsiluiko (автор теми)

"Невірна послідовність підписів документа Підписи документа:

  • перший - печатка, 11111111111 електронна печатка ТОВ ""

  • другий - директор, 11111111111" відправляся на реєстрацію розрахунок коригування до ПН з мінусом.В той же день відправлялись запити, власні ПН - все правильно підписалось і зареєструвалось.

Вiталій (адміністратор)

Мінусовий РК повинен бути підписаний чотирма підписами - http://www.sonata.biz.ua/help/obmin_edrpn.html

tsiluiko (автор теми)

РК одержаний через "Медок он лайн"

Вiталій (адміністратор)

Немає різниці, як він був одержаний. На ньому повинні бути підписи продавця, потім зверху ви кладете свої підписи і відправляєте.

tsiluiko (автор теми)

В Медок он лайн документ зареєстровано, а сонаті ні

Вiталій (адміністратор)

Новина з офіційного форуму Медка: "Внимание! С 15:20 12.05.2015г. не работает центральный шлюз ГФС. Проблему обещают решить в кратчайшие сроки.".
Де у такому разі реєструє документи їхній онлайн - це для мене загадка...

Виталий, Вы невниматльны. Обратите внимание на время написания предыдущего поста и время, после которого отвалился шлюз ГФС. Разрыв в почти три с половиной часа - достаточное время для решения этой загадки.

Валерій, Павло (партнер розробника)

Это же информация про дату/время начала проблем на шлюзе ДФС с сайта Медка, а не с сайта ДФС, соответственно насколько она достоверная ? ...

Но до 11:49 человек смог зарегистрировать. Да и шлюз периодически работал.

Вiталій (адміністратор)

Мало для кого секрет, що Медок користується монопольним положенням на ринку звітності (вони є авторами та власниками програмного забезпечення, яке всі ми називаємо "шлюзом ДФС"). Тому проблеми для всіх інших програм ще не означають проблем для Медка, на жаль.

Возможно, Вы в этом разбираетесь лучше. Но если бы Вы зашли на форум Медка, то могли бы убедиться, что у клиентов Медка тоже были проблемы с регистрацией. А если проблема общая - значит шлюз, я так понимаю.

tsiluiko (автор теми)

Але ж факт залишається- на всі мої спроби зареєструвати РК (довелось зареєструватися в Медок он лайн, щоб одержати підписаний документ) - приходили квитанціїї з невірною послідовністю. Потім я ризикнула зареєструвати його в медок он лайн 12.05.15 в 11:36 і о чудо! в сонаті одержала витяг із зареєстрованим РК і статус у документа змінився на "зареєстрований" 12.05.15 в 14:09. Квитанції в Медок одержали 13.05.15 (Медок он лайн безплатний) От така епопея!

У меня та же проблема....пришла корректировка от продавца. А зарегистрировать не могу....не активен значок ПОДПИСАТЬ. Как быть? Может программисты уже решат эту проблему?

Вiталій (адміністратор)

пришла корректировка от продавца. А зарегистрировать не могу....не активен значок ПОДПИСАТЬ.

ira501@list.ru

Яким саме способом вам надіслали цей РК? Коректний спосіб наразі - якщо вам його відправили через сервер обміну ДФС. Якщо ж ви його отримали поштою, то є ризик того, що ПЗ контрагента зробило некоректне відправлення - і розрахунок надійшов до вас буз підписів, що є порушенням механізму реєстрації такого РК.
Можете, до речі, подивитися у властивостях цього отриманого РК у Сонаті - чи вказано там, що він підписаний ЕЦП відправника?

Через сервер ДФС я его получила. Уже даже просила сделать повторную отправку. Но та же самая ошибка...не дает мне самой подписать этот РК.

Вiталій (адміністратор)

Через сервер ДФС я его получила. Уже даже просила сделать повторную отправку.

ira501@list.ru

Через сервер ДФС неможливо повторно відправити один і той самий РК - сервер не пропустить. Я гадаю, що вам його відправили поштою і без підписів.
Подивіться у властивостях цього отриманого РК у Сонаті - чи вказано там, що він підписаний ЕЦП відправника?

да-да, она подписана ими. и печать и подпись директора...

Вiталій (адміністратор)

У такому випадку нам треба підключитися до вашого комп'ютера, щоб разом із вами розібратися у цій ситуації, тому що "на відстані" це зробити неможливо.
Зателефонуйте до нашої тех.підтримки за одним з телефонів, будь ласка - http://sonata.biz.ua/help/support

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua