Укладання договору з Фіксальною службою

Микола Лабай
31.03.2015, 11:48

Доброго дня!

При укладанні відправлені договору виникла наступна помилка: Виявлені помилки: Документ вже зареєстровано в системі - документ з іменем файлу '22053009208579F1391002100000000151220152205.XML' присутній в Архіві електронних документів з реєстраційним номером '9000046247'. Дата подання 09.01.2015. Подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається. При необхідності зміните номер документа в імені файлу і повторно відправте документ. Відправник: Центральний портал прийому звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.21

Програму перевстановлював в зв'язку з заміною системи на комп'ютері. Чи потрібно відправляти новий договір з фіксальною службою? Чи буде програма відправляти звіти в податкову, якщо в календарі є нагадування про Укладання договору з Фіксальною службою? Дякую.

Валерий Середа, Павел Трепов
31.03.2015, 12:35

Новый договор отправляется в случае смены сертификатов , также если сертификаты выданы на 2 года, прошел 1 год - тоже нужно слать договор т.к. ДФС заключает договор сроком на 1 год и может требовать отправку договора на тех же ключах. Если была переустановка ПО без смены сертификатов - слать договор не нужно.

На календарь - напоминание про договор можете не обращать внимания

Микола Лабай
31.03.2015, 12:41

Дякую за швидку відповідь!

ng@dk-vet.com
31.03.2015, 15:27

Доброго дня в мене сьогодні була зміна сертифікатів, тепер я відправляю договір на ДПІ, а мені приходить квітанція "Не прийнято" и пише : Помилка зняття підпису Код: 15 Помилка перевірки сертифіката кореневим сертифікатом АЦСК. Телефонувала в податкову вони сказали что у АЦСК змінились сертифікати, закачати нові і знову відправляти. На сайті http://acskidd.gov.ua/ca-certificates закачала сертифікати з 19 по 23, через кріптобібілотеку імпортувала, знову відправила договір, але прийшла знову таж квітанція по відмову

Пайманова Анна
31.03.2015, 17:05

Добрий день! Зачекайте на оновлення програми. Помилку буде виправлено у найближчому оновленні.

ng@dk-vet.com
31.03.2015, 17:26

очень плохо - мне сеголня надо срочно уточненку подать

ng@dk-vet.com
02.04.2015, 10:07

Добрий день, ну и коли буде оновлення - зорентуйте мене по срокам. В мене вже всі сроки подачи прошли, а я нияк не можу Договір відправити?

Віталій Міхов
02.04.2015, 14:13

Це була помилка шлюзу, кажуть, що виправили учора після обіду.
Спробуйте відправити знову.

ng@dk-vet.com
02.04.2015, 14:36

да пройшло , дякую!

shilay@ua.fm
20.04.2015, 12:30

Доброго дня! Після створення нового профілю і відправки договору про визнання електронних документів, намагаюсь створити звіт "Заява про реєстрацію ЕЦП". Додав сертифікати підприємця і печатки. Для сертифікату печатки не можу обрати тип підпису "Печатка". Доступні тільки "Директор", "Бухгалтер", "Підпис податкових накладних". Будь ласка, допоможіть.

Вибачаюсь, здається цей звіт мені не потрібен.

Віталій Міхов
20.04.2015, 14:51

Так, ця заява потрібна далеко не у всіх випадках.

inna
30.04.2015, 17:11

Здравствуйте! Подскажите пожалуйста,что нужно сделать, что бы можно было отпрвлять отчеты? Отправила "Договір про визнання електронних документів" в налоговую. Жду квитанции №2. Нужно ли отправлять еще "Заяву про реєстрацію ЕЦП"? Что еще нужно?

Віталій Міхов
30.04.2015, 20:45
auto_70@inbox.ru
05.08.2015, 10:23

Подскажите, отправлен договор на эл.обслуживание. Пришла квитанция с текстом: Отримано: 05.08.2015 12:05:03
Установа: Державна Фіскальна служба
Звіт: Договір про визнання електронних документів
Протокол імпорту файлу '0039**J139100310000000021082015.XML': Файл оброблений 05.08.2015 в 12:03:45 ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. Вхідне повідомлення. Невірний формат повідомлення Відсутній або пошкоджений зашифрований блок. Файл: '0039**J139100310000000021082015****.XML' Код: 15 Помилка перевірки сертифіката кореневим сертифікатом АЦСК.

Статус документа-Не прийнятий.

Чуть позже приходит квит.2- документ прийнято. Кому верить? Что делать? Это сервер барахлит, или программа (я работаю в демо-Сонате), или моя голова??????

Мйк
05.08.2015, 11:20

Зашвидко подали угоду з новими сертифікатах. При бажанні угоду можна повторно відіслати, з тим самим номером, чи з наступним. Чинною буде остання.

auto_70@inbox.ru
05.08.2015, 11:27

Мйк: Сертифікати отримані 27 липня 2015 р. То Ви рахуєте що це зашвидко? Я з дня отримання сертифікатів намагаюсь відправити цей договір. А тут така халепа. От і питаю- кому вірити? Буду ще раз відсилати-щоб мати статус документа-прийнятий та нормальну кв.2.

Валерий Середа, Павел Трепов
05.08.2015, 13:24

auto_70, Вы Сонату используете для формирования (если лицензия) , подписания-отправки, получения-расшифровки отчетов/квитанций. Квитанцию получаете, расшифровываете - значит с Сонатой всё нормально,и вопрос к содержимому квитанции, а содержимое квитанции формирует ДФС - вот к ним и вопрос. Также обязательно проверить ключи, которыми подписывался договор

Віталій Міхов
05.08.2015, 14:49

"Код: 15 Помилка перевірки сертифіката кореневим сертифікатом АЦСК." - ця незрозуміла помилка виникає останні 2 дні у деяких платників. Причому, потім зазвичай надходить друга квитанція про те, що звіт прийнято успішно. Очевидно, наслідки "технічних робіт" на шлюзі ДФС.

t.kapitoshka@gmail.com
05.08.2015, 20:02

ОЛЕКСАНДРIЙСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДПI (ОЛЕКСАНДРIЙСЬКИЙ Р-Н) код 1116 большая просьба поставьте в справочнике ГНИ код ЕГРПОУ 39481571 Пришла вот такая вот ошибка. Вручную в договоре не могу поменять, автоматом ставит старый код. Квитанція №2 Підприємство: 3118005045 МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА Документ: F1391003 Договір про визнання електронних документів 11163118005045F1391003100000000110720151116.XML Реєстраційний номер документу: 9159861286 ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову. Виявлені помилки: На даний час код за ЄДРПОУ Олександрійської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській обл. 39481571 Відправник: Центральний портал прийому звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.46

Валерий Середа, Павел Трепов
06.08.2015, 07:37

да, код ЕДРПОУ в справочнике старый. Но почему

Вручную в договоре не могу поменять

?? Внизу где код указан - все цифры можно менять..

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua