Вийшла нова версія програми Соната.
У версії 0.10.22:
.
додано: відображення інформації про прийняття пошти (вхідних повідомлень)
подскажите пожалуйста как происходит обновление Сонаты? как-то можно настроить автоматическое обновление? у меня внизу пишет - "оновлення завантажуеться..." но это происходит уже несколько часов и никаких сдвигов. Как сделать правильно, чтоб не потерять данные в программе. спасибо
В додаток5 НДС колонки 18/19 из реестра не подтягиваются. Заполнила вручную додаток. При консолидации 14 стр декларации не заполнило- опять вручную. Додаток проверку проходит- декларация нет - все время мне пытается заполнить7% и ругается. Экспортировала все это дело в ОПЗ - там все прошло проверку. Вот сижу и думаю оправить или нет. Целый день убить на это, когда все это кончится то.
u_e, налаштувань немає, автоматичне оновлення і так відбувається. Просто, протягом 1-2 днів після появи нової версії є велике навантаження на сервери, тому не всі користувачі можуть швидко оновитися.
Как сделать правильно, чтоб не потерять данные в программе.
У вас немає можливості їх втратити при оновленні програми. І спосіб встановлення тільки один - запустити інсталятор та натискати "Далі".
Хотілось би мати можливість видаляти поштову скриньку в налаштуваннях профілю (контактна інформація), бо там прописана скринька для звітів, а вона в мане не є офіційною, а видалити не можу.
Незабаром буде додано окремий офіційний е-мейл до профілю.
Якщо в поштових налаштуваннях встановлене пряме з"єднання із шлюзом ДФС, то звіт відправляється двічі - приходять дві квитанції №1 - одна з яких - "не прийнято, вже був раніше прийнятий".Потім приходить одна квитанція №2 - звіт прийнято.В результаті статус документу - не прийнятий, хоча фактично він прийнятий.І другу "непотрібну" квитанцію №1 видалити не можна. Прохання - по можливості додати в фільтр звітів такий фільтр як "за дату" та "за період", так як при великій кількості звітів "всі звіти" відкриваються дуже довго. Дякую.
Надішліть нам, будь ласка, технічну інформацію (через Меню - Допомога) з профілю, у якому відбулася така ситуація.
по можливості додати в фільтр звітів такий фільтр як "за дату" та "за період"
Ви можете самі створити фільтр на потрібний вам період.
После этого обновления не пришли квитанции на поданные на регистрацию НН, а также нет витяга по принятым НН.
Кстати, поддерживаю Ната - у меня такая же проблема. НН висят как "непринятые"
После обновления до версии 0.10.22 удаление документов в сонате происходит очень медленно. В чем может быть причина? Как бороться с данной проблемой? Рабочие станции удовлетворяют требованиям ПО, проблема только с удалением. Спасибо
Надішліть нам, будь ласка, технічну інформацію (через Меню - Допомога) з профілю, у якому відбулася така ситуація.
Не зрозуміла, яка саме тех.інформація потрібна.
День добрий.
додано: можливість повторного відправлення документу (зі статусу "відправлений", "доставлений" або "не прийнятий")
Отже, статус документа може бути змінено з "не прийнятий" (через помилоку шлюзу) на "прийнятий" в результаті повторного відсилання і отримання вдалих квитанцій?
После обновления до версии 0.10.22 удаление документов в сонате происходит очень медленно. В чем может быть причина? Как бороться с данной проблемой? Рабочие станции удовлетворяют требованиям ПО, проблема только с удалением. Спасибо
Які саме документи? Накладні, звіти чи квитанції?
Не зрозуміла, яка саме тех.інформація потрібна.
У Сонаті "Меню - Допомога - Надіслати інформацію розробнику".
Отже, статус документа може бути змінено з "не прийнятий" (через помилоку шлюзу) на "прийнятий" в результаті повторного відсилання і отримання вдалих квитанцій?
Повинно бути так.
Добрый день! Когда решиться проблема с Сонатой, в плане «не хватает памяти» , и долгого загружания налоговых и квитанций, у меня пол дня уходит на то что бы выгрузить , подписать и отправить налоговые накладные на регистрацию (всего 150 н/н), и несколько раз я должна перезагружать Сонату т.к не хватает памяти..
Поки не можемо назвати точні строки.
ПС. А скільки саме у вас фізичної пам'яті на комп'ютері та яка операційна система встановлена?
Опер.система Windows 7 Проф. Установленная память 8,00 ГВ, Процессор AMD A8-5500 APU with Radeon(tm) HD Graphics 3.20 Ghz , Тип системы : 64-разрядная опер.система
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua