Вийшла версія 0.10.22

Вiталій (адміністратор)

Вийшла нова версія програми Соната.

У версії 0.10.22:

  • виправлено: помилка відображення даних на деяких бланках статистичних звітів
  • виправлено: помилка фільтру документів за поточний місяць (не враховувався останній день)
  • виправлено: текстові помилки на бланку уточнюючої декларації з ПДВ
  • виправлено: не зберігалася дата реєстрації для виданих податкових накладних
  • виправлено: помилка у розрахунку графи 7 додатка 6 акцизної декларації
  • виправлено: помилки перевірки і розрахунку розділу Ґ акцизної декларації
  • виправлено: помилка у квитанції "Значення атрибуту C_DOC_VER..." на звіт JF0215707
  • виправлено: помилки у підказках до полів звітів J0901801 та S0100212
  • виправлено: помилка формування дати звітування у J0901702
  • виправлено: старі назви інспекцій Фіскальної служби
  • виправлено: помилки імпорту чи прийняття накладних, підписаних старими ключами
  • виправлено: помилка доступу у деяких випадках підключення існуючого профілю
  • прибрано статистичні звіти 1-послуги (річний) та 1-послуги (місячний), що втратили чинність
  • прибрана можливість подання реєстру ПН до Фіскальної служби (реєстри вже не приймаються на шлюзі)
  • повернуто імпорт з DBF та довідника співробітників у контекстне меню таблиць ЄСВ

.

  • додано: можливість повернення до стандартних налаштувань криптобібліотеки
  • додано: можливість повторного відправлення документу (зі статусу "відправлений", "доставлений" або "не прийнятий")
  • додано: поле з ЄДРПОУ контрагента у списках податкових накладних
  • додано: функція "розгорнути/згорнути всі" у таблицях звітів і накладних та у кошику
  • додано: фільтр по статусу "Коректна" для податкових накладних
  • додано: можливість експорту у PDF/RTF/TXT для нових версій декларації з ПДВ, її додатків та уточнюючого розрахунку
  • додано: налаштування роботи з поштою при створенні профілю
  • додано: збереження Запитів до ЄДРПН при помилці їх відправлення до шлюзу
  • додано: автоматичне прийняття квитанцій з поштової скриньки при помилці прямого з'єднання
  • додано: розрахунок, перевірка та консолідація для нової версії уточнюючого розрахунку з ПДВ
  • додано: відображення інформації про прийняття пошти (вхідних повідомлень)

Перейти до сторінки завантаження.

подскажите пожалуйста как происходит обновление Сонаты? как-то можно настроить автоматическое обновление? у меня внизу пишет - "оновлення завантажуеться..." но это происходит уже несколько часов и никаких сдвигов. Как сделать правильно, чтоб не потерять данные в программе. спасибо

ukrrentgen

В додаток5 НДС колонки 18/19 из реестра не подтягиваются. Заполнила вручную додаток. При консолидации 14 стр декларации не заполнило- опять вручную. Додаток проверку проходит- декларация нет - все время мне пытается заполнить7% и ругается. Экспортировала все это дело в ОПЗ - там все прошло проверку. Вот сижу и думаю оправить или нет. Целый день убить на это, когда все это кончится то.

Вiталій (адміністратор)

u_e, налаштувань немає, автоматичне оновлення і так відбувається. Просто, протягом 1-2 днів після появи нової версії є велике навантаження на сервери, тому не всі користувачі можуть швидко оновитися.

Как сделать правильно, чтоб не потерять данные в программе.

У вас немає можливості їх втратити при оновленні програми. І спосіб встановлення тільки один - запустити інсталятор та натискати "Далі".

Євген#6734

Хотілось би мати можливість видаляти поштову скриньку в налаштуваннях профілю (контактна інформація), бо там прописана скринька для звітів, а вона в мане не є офіційною, а видалити не можу.

Вiталій (адміністратор)

Незабаром буде додано окремий офіційний е-мейл до профілю.

Якщо в поштових налаштуваннях встановлене пряме з"єднання із шлюзом ДФС, то звіт відправляється двічі - приходять дві квитанції №1 - одна з яких - "не прийнято, вже був раніше прийнятий".Потім приходить одна квитанція №2 - звіт прийнято.В результаті статус документу - не прийнятий, хоча фактично він прийнятий.І другу "непотрібну" квитанцію №1 видалити не можна. Прохання - по можливості додати в фільтр звітів такий фільтр як "за дату" та "за період", так як при великій кількості звітів "всі звіти" відкриваються дуже довго. Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Надішліть нам, будь ласка, технічну інформацію (через Меню - Допомога) з профілю, у якому відбулася така ситуація.

Вiталій (адміністратор)

по можливості додати в фільтр звітів такий фільтр як "за дату" та "за період"

Ви можете самі створити фільтр на потрібний вам період.

После этого обновления не пришли квитанции на поданные на регистрацию НН, а также нет витяга по принятым НН.

Кстати, поддерживаю Ната - у меня такая же проблема. НН висят как "непринятые"

zaynyatyi

После обновления до версии 0.10.22 удаление документов в сонате происходит очень медленно. В чем может быть причина? Как бороться с данной проблемой? Рабочие станции удовлетворяют требованиям ПО, проблема только с удалением. Спасибо

Надішліть нам, будь ласка, технічну інформацію (через Меню - Допомога) з профілю, у якому відбулася така ситуація.

Не зрозуміла, яка саме тех.інформація потрібна.

День добрий.

додано: можливість повторного відправлення документу (зі статусу "відправлений", "доставлений" або "не прийнятий")

Отже, статус документа може бути змінено з "не прийнятий" (через помилоку шлюзу) на "прийнятий" в результаті повторного відсилання і отримання вдалих квитанцій?

Вiталій (адміністратор)

После обновления до версии 0.10.22 удаление документов в сонате происходит очень медленно. В чем может быть причина? Как бороться с данной проблемой? Рабочие станции удовлетворяют требованиям ПО, проблема только с удалением. Спасибо

Які саме документи? Накладні, звіти чи квитанції?

Не зрозуміла, яка саме тех.інформація потрібна.

У Сонаті "Меню - Допомога - Надіслати інформацію розробнику".

Отже, статус документа може бути змінено з "не прийнятий" (через помилоку шлюзу) на "прийнятий" в результаті повторного відсилання і отримання вдалих квитанцій?

Повинно бути так.

NMurzhenko

Добрый день! Когда решиться проблема с Сонатой, в плане «не хватает памяти» , и долгого загружания налоговых и квитанций, у меня пол дня уходит на то что бы выгрузить , подписать и отправить налоговые накладные на регистрацию (всего 150 н/н), и несколько раз я должна перезагружать Сонату т.к не хватает памяти..

Вiталій (адміністратор)

Поки не можемо назвати точні строки.
ПС. А скільки саме у вас фізичної пам'яті на комп'ютері та яка операційна система встановлена?

NMurzhenko

Опер.система Windows 7 Проф. Установленная память 8,00 ГВ, Процессор AMD A8-5500 APU with Radeon(tm) HD Graphics 3.20 Ghz , Тип системы : 64-разрядная опер.система

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua