Вийшла версія 0.10.21

Віталій Міхов
10.03.2015, 15:42

Вийшла нова версія програми Соната.

У версії 0.10.21:

  • виправлено: помилка при зміни властивостей річного звіту ЄСВ
  • виправлено: помилка при імпорті звіту "Чаркод документу не може бути порожнім"
  • виправлено: помилка кількості знаків після коми у податковій накладній та РК
  • виправлено: помилка "Access violation..." при спробі відправлення відгуку без профілю
  • виправлено: помилка "Access violation..." при перевірці звіту S0400116
  • додано: перевірка, розрахунок та консолідація акцизної декларації з додатками
  • додано: перевірка, розрахунок та консолідація декларації ПДВ з додатками
  • додано: можливість видалення пошти з профілю підприємства
  • додано: пошук співробітників у параметрах профілю
  • додано: автоматичне відправлення звітів через поштову скриньку при помилці прямого з'єднання
  • додано: можливість створення фільтру по даті реєстрації ПН в Єдиному реєстрі

Перейти до сторінки завантаження.

office@utsltd.net
10.03.2015, 18:40

В этой версии в разделе НН выданные сортировка по номеру накладной идет не по порядку ( 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,...45,46,47...), а по другому (1,10,11,12,13...18,19,2,20,21,22,23...29,3,30,31... и т.д.)

Прошу исправить

Игорь.

Євген
10.03.2015, 23:41

після оновлення до 21 версії створив новий профіль, завс інтерфейс програми, хоча в процесах Windows - пише що працює. Перезавантажив, ніби працює, змінив деякі налаштування профіля, знову зависла, завершити виконання програми зміг тільки через процеси самої Windows.

PS. Помилка і зависання виникають, ніби тоді коли замість поштової скриньки вибрати - ПОРОЖНІЙ АКАУНТ

dpdemz@gmail.com
11.03.2015, 08:15

В розділі видані податкові накладні сортування взагалі не працює ні за номером, ні за датою редагування, ні за датою виписки. Як хоче - так і тасує. При створенні копії раніше виписаної накладної, вона може не відобразитися у загальному списку, бо з якихось причин не відбувається оновлення списку. З'являється в списку тільки після повторного відкриття, чи іншої маніпуляції з ПН, після якої відбувається оновлення/синхронізація списку ПН.

Андрій Митричев
11.03.2015, 08:16

при сохранении "додатка-5" в налоговой декларации , не сохраняет строки в "Податкові зобовьязання". А в самой декларации (при консолидации)сумму закидует в строчку 1.2 при отсутствии такого налога в "додатках", при переносе суммы из строки 1.2 на строку 1.1 в Нал.Деклар., ругается из-за отсутствия суммы в "додатка-5" (так как не сохраняются строки, описанного выше)

ZvitBDn
11.03.2015, 08:35

додано: можливість видалення пошти з профілю підприємства


Це як?

Віталій Міхов
11.03.2015, 09:26

office, виправимо.

Євген, гадаю виправили, якщо ту саму ситуацію маємо на увазі. Буде у наступному оновленні.

dpdemz, виправимо.

mav, виправимо.

ivkbdn, пункт "пустий акаунт" у списку поштових профілів. Тобто, профіль без пошти.

office@utsltd.net
11.03.2015, 09:26

Вот это обновились .... :)

ZvitBDn
11.03.2015, 09:47

Кнопку Відправити так и не исправили. Не активируется сама после подписывания.

astin
11.03.2015, 11:17

После обновления 0.10.21 в списке выданных НН в столбце "дата регистрации" пропали даты регистрации всех НН зарегистрированных до обновления! Как сделать так, чтобы эти даты вернулись?

Віталій Міхов
11.03.2015, 11:26

ivkbdn, буде у 0.10.21.1.

astin, виділіть їх та через контекстне меню оберіть "Запит до ЄДР - Перевірити статус виділених документів".

astin
11.03.2015, 12:30

Виталий, спасибо! Я этим способом попробовал все восстановить еще вчера, после обновления. И сегодня тоже. Но он почему то не работает с выданными накладными...

Віталій Міхов
11.03.2015, 13:12

Щось спробуємо зробити з цим.

ZvitBDn
11.03.2015, 13:18

С кнопкой "Подписать" та же проблема. Создаешь отчет и нужно щелкнуть на него дополнительно, иначе не активизируется.

Віталій Міхов
11.03.2015, 14:45

Кнопка у відкритому документі? Вона активна з самого моменту відкриття звіту.

ZvitBDn
11.03.2015, 15:20

Ошибка более не повторяется. НЕ знаю что было. Может глюк у меня на машине. Все работает.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua