Вийшла нова версія програми Соната.
У версії 0.10.19:
Доброго дня! Контрагент (продавець) користується програмою медок. Надсилає нам мінусовий розрахунок коригування на підтвердження, але він так і не приходить. В чому справа? При експорті продавцем з медка та імпорті нами в Сонату, зареєструвати РК не вдається. як бути?
В чому справа?
Прямий обмін між Сонатою та Медком неможливий.
Ви можете коректно затягнути в Сонату такий РК тільки з Медок-онлайн.
Тобто якщо наш контрагент використовує Медок-онлайн, а ми Сонату? Чи нам також потрібно зареєструватися в Медок-онлайн? Поясніть, будь ласка, конкретніше наші дії. Заздалегідь дякую за відповідь.
Ні. Ви створюєте акаунт у Медок онлайн. Ваш контрагент відсилає вам з Медка у Медок-онлайн розрахунок. Ви з Медка-онлайн експортуєте цей розрахунок з підписами, імпортуєте до Сонати, підписуєте та відправляєте.
Вкладка податкові накладні, стовпчик "Cума", "ПДВ" - значення 0,00 у всіх ПН починаючи з 01018 версії. Win XP SP3
Є можливість локально виправити?
Є можливість локально виправити?
Оновіться до 0.10.19 і перезбережіть накладну. Якщо ПН віже відправлена, тоді це ніяк не виправити. Для новостворених документів цієї помилки не буде. З вашими накладними все в порядку, це тільки некоректне відображення у цьому списку.
Перепрошую. Забув, ПН імпортував і підписав у 18, відправив у 19, потім сюди написав.
Нулі виправив шляхом експорту повідомлень, квитанцій та ПН. Видаленням відповідних ПН з програми та повторним імпортом ПН і квитанцій.
Таке питання: якщо наш клієнт використовує ліцензійний медок, я в сонаті підписую коригування і відправляю йому на поштову скриньку. Чи зможе він втягнути її в медок і відправити на реєстрацію?
Інші клієнти казали, що втягнути і підписати можна, а відправити потім з Медка - ні, якась помилка виникає.
Ви відповідали, що "...Прямий обмін між Сонатою та Медком неможливий. Ви можете коректно затягнути в Сонату такий РК тільки з Медок-онлайн." Затягнула РК з Медок-онлайн (підписаний постачальником), наклала свої підписи і відправила на реєстрацію:
..."ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову. Виявлені помилки: Невірна послідовність підписів документа Підписи документа: - перший - печатка, (нашго підприємства - покупця) - другий - бухгалтер, (нашго підприємства - покупця) - Увага! Розрахунок коригування до податкової накладної з негативною сумою коригування податкового зобов'язання повинний бути підписаний двома комплектами підписів - продавця і покупця."...
Тобто при імпорті РК із Медок-онлайн зникли підписи продавця. Статус документу "Зареєстрована" (хоч він і не прийнятий) Як реєструвати РК?
при імпорті РК із Медок-онлайн зникли підписи продавця.
При експорті з Медок-онлайн. Тобто проблема у цьому сервісі. Вам треба звернутися до їх технічної підтримки та запитати, як можна експортувати звідти документ з підписами.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua