Здравствуйте! Со вчерашнего дня подписанные накладные отправляются контрагенту в формате .xml, хотя до этого было xml.p7s.p7s. Раньше можно было проверить подписи в других программах, воспринимающих p7s (например ЦСК-1), теперь как проверить подписи? С чем связано такое нововведение?
Це не нововведення, а повернення до попереднього формату. У такому вигляді накладні передавались, як тільки було введено обмін ПН. Пов'язано з кращою інтеграцією з іншими програмами електронної звітності, як то Арт-звіт, Медок, айФін та інші.
Т.е. сформированные и подписанные в Сонате накладные теперь должны просматриваться в других программах?
Так, якщо вони коректно працюють з форматом підписання ДФС.
Пробували нещодавно з Медком: він тепер бачить і втягує нашу РК, але чогось відправляти її потім не хоче.
я не про шлюз питав... добре... Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг" передбачено: "Стаття 6. Електронний підпис Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. { Частина перша статті 6 в редакції Закону N 1206-VII ( 1206-18 ) від 15.04.2014 } Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом.
Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб'єктами електронного документообігу на договірних засадах."
відповідно до цього і питання: "2.Чи є електронною податковою накладною файл, якщо він містить контейнер з електронною податковою накладною, якому передує службова інформація?" тобто мене цікавить отримати від будь-якої програми "податкової звітності" можливість вивантаження файлу, який відповідає вимогам статті 7 того ж Закону:
"У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії."
додам: знову впроваджений формат файлу ЕПН дає змогу внести в нього зміни в службовому заголовку (не чіпаючи контейнер з підписаним вмістом), що не призводить до порушення цілісності підписаного вмісту, але призводить до можливості отримання двох різних файлів, які сприймаються програмами податкової звітності в якості ідентичних правильних податкових накладних... на мій погляд, у порушення вимог чинного законодавства і чинних нормативних актів...
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua