получила одну квитанцию...а потом возникает ошибка - відбулась помилка під час отримання повідомлення.....что с этим делать??
В мене під час отримання квитанцій виникає така помилка
Похоже на это - см. настройки безопасности google почты по ссылке в ошибке, зайти в google аккаунт - и там смотреть-менять настройки почты. Ошибка не конкретно по Сонате, а по google почте в целом
Добрый день, захожу в почту (Ukr Net), там написано: Відбулися помилки під час отримання повідомлення. помилка при отриманні пошти. а001 NO IMAP/POP3 acces disabled. To enable visit setting in web interface. Как исправить ошибку?
Зайдіть через браузер у налаштування своєї пошти Укр.нет на увімкніть доступ за IMAP/POP3 для поштових програм.
Здравствуйте! Отправила отчеты еще 6 числа, нет вторых квитанций, пишет ошибка при получении почты " Подключение не установлено, тк конечный компьютер отверг запрос на подключение" Что это значит? Это может быть из-за почты yandex.ua ? Спасибо. ПС: написала и сюда, а то знаю а какую точно тему писать
Это может быть из-за почты yandex.ua ?
Цілком, оскільки яндекс заблокований провайдерами, наскільки я знаю.
На жаль, змінивши пошту, ви не отримаєте квитанції на ті звіти, які відправляли з попередньої пошти.
Єдиний варіант тут, наскільки я розумію - подивитися квитанції чи принаймні стан звітів у Кабінеті платника ДФС.
Дякую, но якось загадково, по одній людині прийшли квітанціїї , по іншій немає, хоча пошта одна та ж сама
У мене вибиває ось таку помилку : "Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Username and password not accepted." Що не так? Як виправити? Будь-ласка допоможіть. ел. скриньку змінено на sfera_2000@ukr.net
Зазвичай на укр.нет така помилка не надходить. Переконайтеся, що ви вірно вказали нову адресу та пароль до неї у поштових налаштуваннях Сонати.
Добрый день. У меня ошибка :Помилка при отриманні пошти: a0001 NO IMAP/POP3 access disabled. To enable visit Settings in web interface, see http://wiki.ukr.net/POP3 for details
Проверила почту, работает, включила все РОР3 как указавно, и не працює!! что не тка делаю?
Після включення на пошті IMAP/POP3 у Сонаті точно така сама помилка продовжує виникати?
Отправила отчеты 11.07.2017, до сих пор нет ни одной квитанции. В чем причина?
Ви не отримали навіть Повідомлень? Ви перевіряли свою поштову скриньку на наявність квитанцій?
Доброго вечора! Допоможіть будь-ласка! Не можу отримати пошту. Вибиває таку помилку : Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: * NO [WEBALERT https://accounts.google.com/signin/continue?sarp=1&scc=1&plt=AKgnsbtLXJvi2rM_GSCFJ28s3bJjvos-a8nZy4wz9q7YaKJhFo8OnXbXcYqb22V6JxWvE0OB4oJHsYQc2LT6-gvSp5zXH4F5O5ZPshn5TcvN3oof7X0LhCZqw-nzlBj8DKrvtbeebT0TV_MJIc4zi46Yq0Sq7dzVDqAs9XK9JkbSg5Bz3N35wkag9t4YZpYJN21QPSXrAUntCWBl-lr_r3WyP2ZR3MOy_ncq8cc3c-8LSDaBEX1NsXE] Web login required. a0001 NO [ALERT] Please log in via your web browser: https://support.google.com/mail/accounts/answer/78754 (Failure)
судя по ошибке причина где-то в ограничениях безопасности gmail - см по ссылке Помилка авторизації у Gmail
судя по ошибке причина где-то в ограничениях безопасности gmail - см по ссылке Помилка авторизації у Gmail
Дякую Валерій! Ви були праві, все виправила. Працює.
При отримані пошти вибиває помилку: Out for memory? Пошта авантажується дуже повільно. Витяги є, аподаткові не затягує. що робити??? Дякую.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua