У зв'язку зі зміною сертифікатів ДФС можлива ситуація, коли вам прийдуть квитанції або витяги, які будуть мати стан "Зашифрована", а при спробі їх відкрити виникатиме помилка "Квитанція не містить даних...".
У такому випадку вам потрібно:
Якщо при виконанні п.2 виникне помилка "Сертифікат... не знайдено...", тоді оберіть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування" і перезапустіть Сонату.
Якщо після виконання п.3 квитанція все-одно залишається зашифрованою, або виникають якісь інші помилки, то зв'яжіться з нашою технічною підтримкою за одним з телефонів, які є тут - http://sonata.biz.ua/help/support
ПС. 21 листопада завершився строк дії старого сертифікату ДФС, яким були зашифровані їх квитанції. Якщо ви тільки зараз отримали таку квитанцію, то навіть із зазначеними вище діями розшифрувати її не зможете - буде помилка "Сертифікат не чинний за строком дії..." (на жаль, це обмеження стандартів криптозахисту в Україні, не Сонати). У такому випадку єдиний варіант: встановити дату на комп'ютері раніше 21.11.2016, перезапустити Сонату та виконати пункт №2 із вказаних вище.
Спасибо огромное за помощь, квитанции расшифрованы.
Все зробила, як вказано в тексті. Спробувала відправити ще раз звіт з ЄСВ, програма видала помилку, що відсутній сертифікат ДФС. ЩО робити?
Якщо при виконанні п.2 виникне помилка "Сертифікат... не знайдено...", тоді оберіть "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування" і перезапустіть Сонату. Якщо після виконання п.3 квитанція все-одно залишається зашифрованою, або виникають якісь інші помилки, то зв'яжіться з нашою технічною підтримкою за одним з телефонів, які є тут - http://sonata.biz.ua/help/support
спасибо большое,все получилось,квитанции расшифрованы
Після оновлення і пророблених вище описаних дій всерівно викидає: "Деякі квитанції не вдалося розшифрувати: 09083051709478F3000410100000000111020160908.kvt: Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа" що робити???
Є таке.
Я дописав у першому повідомленні теми (після риски), що треба робити.
Дякую! зміна дати помогла!
все зробила як написано,поміняла дату звіт відправився.Встановила станд. налашт. крипт біб.,але квит не розшиф. та й до того ж звіт не прийнятий,перша квит
Допоможіть,що ще можна зробити.У мене не ліцензія,якщо завантажу нову сонату.попередня з усіма даними злітає?
все зробила як написано,поміняла дату звіт відправився.Встановила станд. налашт. крипт біб.,але квит не розшиф. та й до того ж звіт не прийнятий,перша квит
Ви зробили не так, як було написано.
Не можна відправляти звіти з некоректною датою на комп'ютері, бо буде помилка у квитанції.
Зміна дати потрібна тільки для розшифрування квитанцій, які до того не можна було подивитися. Після цього дату треба повернути назад.
Допоможіть,що ще можна зробити.У мене не ліцензія,якщо завантажу нову сонату.попередня з усіма даними злітає?
Зателефонуйте до нашої технічної підтримки за одним з телефонів - http://sonata.biz.ua/help/support. Наш спеціаліст допоможе вирішити проблему; можливо, знадобиться підключення до вашого комп'ютера.
дело в том что я даже отчет не могу отправить пишет про сертификат а если меняю дату то отчет отправляется, а квитанции приходят с ошибками и зашифрованные помогите мне срочно нужно сдать отчет
дело в том что я даже отчет не могу отправить пишет про сертификат
Що саме пише? Помилки "про сертифікат" можуть бути різними. Наводьте завжди повний текст помилки, щоб можна було вам допомогти.
ПС.
Не можна відправляти звіти з некоректною датою на комп'ютері, бо буде помилка у квитанції.
Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа пишет такую ошибку когда отправляю отчет а ключ действителен до 10 декабря 2017 года, помогите пожалуйста
Прочитайте перше повідомлення цієї теми уважно, будь ласка.
После обновления пишет "деякі квитанції не вдалося розшифрувати" ... .mkv .... Read of address 00000000 Система XP SP1 х64. Как быть, если SP3 нету на х64?
Для XP SP1 х64 есть SP2
При отправек очета пишет "Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа". Дату на компьютере меняла, не помогает. Подскажите.
А Сонату перед цим оновлювали? Завантажували та встановлювали останню версію з нашого сайту? Це важливо.
А в новій версії > 0.19.5 можна буде здавати звіти РА, РТ (безкоштовна версія) ?
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua