Статус отриманої ПН з ЄРПН - зареєстрована (правимо за допомогою даних наявних в програмі)

Мйк (автор теми)

За спостереженнями роботи програми (до версії 0.10.16.1 включно) зроблено висновок.

Коли витяги з ЄРПН і податкові накладні з поштової скриньки імпортуються в послідовності - ПН і за нею витяг, в якому та ПН фігурує, алгоритм програми спрацьовує вірно і робить статус ПН "зареєстрована". Якщо ж процедура відбувається навпаки (витяг, а потім ПН), то маємо статус отриманої ПН відмінний від "зареєстрована". Тобто не передбачено отримання відомостей про реєстрацію ПН раніше, ніж отримання самої ПН.

Робимо резервну копію бази даних (для збереження даних у разі збою в процедурі).

Щоб виправити статуси раніше отриманих ПН (у версії 0.10.17) "переходимо" в Домашні сторінці на пункт "Квитанції" (вибираємо період при потребі), фільтруємо таблицю квитанцій по "Заголовок" (1-2 кліка по надпису "Заголовок") так, щоб "Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних" були згруповані разом.

Виділяємо їх - один клік лівою кнопкою мишки по першому (крайньому) "Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних", прокручуємо список, щоб побачити останній (другий крайній) документ з групи "Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних", затискаємо кнопку Shift і робимо клік лівою кнопкою мишки по останньому (другому крайньому) документу групи, відпускаємо Shift. Всі документи "Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних" тепер мають бути виділеними.

Клікаємо правою кнопкою мишки по області виділених документів - відкриється контекстне меню. Наведемо курсор на пункт "Експорт", у випадаючому підменю клікаємо на "Підписаних даних". В "діалозі" виберемо папку в котру буде здійснено експорт виділених документів, підтверджуємо дії, чекаємо повідомлення про вдалий експорт документів. Варто перевірити папку, в котру був здійснений експорт, на фактичну наявність щойно експортованих документів.

Потім знову у програмі робимо клік правою кнопкою мишки по області раніше виділених документів "Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних", де вибираємо "Видалити" - це видаляє всі виділені документи з бази.

Імпортуємо щойно вивантажені витяги повторно в програму, скориставшись процедурою імпорту документів. Тривалість імпорту залежить від кількості витягів поданих на імпорт. Витяги знову з'являться в програмі як непрочитані (написи жирним шрифтом).

В результаті цих дій статуси всіх отриманих ПН, котрі були імпортовані з витягами мають змінитись на "Зареєстрована".

Вiталій (адміністратор)

Звичайному користувачеві простіше буде зробити ще один Запит без галки по всім ПН, статус яких відмінний від Зареєстрованої. Прийдуть ще раз Витяги і зміниться статус.

Мйк (автор теми)

*ЯКЩО ЛІЦЕНЗІЯ

Чому не надходять третій день повідомлення

Вiталій (адміністратор)

Зважайте на новини нашого сайту - http://sonata.biz.ua/forum/topic/1094?page=1

natali.sh4

Мйк, дякую за підказку. Процедура не складна, і шлюз податкової не потрібно зайвим запитом навантажувати. Йому і так не легко:)

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua