Доброго дня! Створюю профіль, добавляю ключ вказую пароль, але прграма видає помилку "Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)". ФОП, що отримував ЕЦП стверджує що пароль правильний. Підкажіть, чи може бути помилка ще в чомусь окрім невірності введеного паролю?
Все вказано у повідомленні: "невірний пароль чи ключ пошкоджений". У другому випадку треба звернутися до АЦСК, у якому замовлено ключ.
Получили новый ключ. Через Налаштувати профіль-Цифровий підпис-Обрати загрузили новый ключ, далее при сохранении выдает Ошибка "код организации власника ключа директор не совпадает с кодом профиля ". Через меню-криптобиблиотека-настройки-особистий ключ проверяли код правильный. Как сохранить или загрузить новый ключ в программе? Заранее,спасибо.
Код ЄДРПОУ у профілі повинен співпадати з ЄДРПОУ, на який видано ключі.
Створіть новий профіль з коректним кодом і помилки не буде.
у нас тоже проблема с внесением нового ключа подписи, причем только с подписью директора. Пароль точно верный, ключ тоже (пробовали заменять из разных ранее сохраненных мест), но выдает ошибку "Невірний пароль чи пошкоджений ключ". Печать и бухгалтер подтягиваются правильно. Посоветуйте, что делать?
похоже в версии 0.13.1 была исправлена ошибка при смене ключей, но у нас она почему-то проявилась, при обновлении ключей.
По-перше, оновіться не до 0.13.1, а до останньої версії, 0.14.5.1.
Якщо залишається помилка "Невірний пароль чи ключ пошкоджено", значить так воно і є. Якщо ви 100% впевнені у паролі, тоді ключ вам сформували некоректно.
Мені здається, що пароль до ключа все-таки забувся, а раніше підписувалося нормально, тому що пароль був коректний.
Этот же ключ в другой программе подписывает без проблем.
У тій програмі ви при кожному підписанні пароль до ключа вказуєте чи він там збережений?
Пароль в другой программе при подписании вводится каждый раз и сам ключ точно рабочий, проверено еще несколько раз (принято налоговой). Но проблема в том, что нужно отправлять и из Сонаты тоже, а печать директора не работает (((. Такое впечатление, что кнопка "Очистити" не работает, а может быть "Обрати"))) Повторюсь, что не работает только подпись Директора (т.е. первая), с остальными подписями все ОК. Но что-то делать надо!
Ця помилка генерується не самою програмою, а криптобібліотекою з експертним висновком Мінспецзв'язку. Тобто, якщо програма каже, що пароль не вірний, тоді крім варіанту, що він дійсно не вірний, ми вам нічого запропонувати, на жаль, не можемо.
А не подскажете где можно посмотреть у нас на ПК действительно ли очищается (заменяется) это ключ?
У базі даних поточного профілю - C:\Users\користувач\AppData\Local\sonata\profiles\ЄДРПОУ.db
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua