Завантаження...

Встановлення ключів від ЦСК "Україна"

Віталій Міхов
20.10.2014, 13:28

Встановлення ключів від центру сертифікації "Україна" загалом подібне до встановлення інших ключів. Але є кілька відмінностей:

  • У якості ключів Соната використовує файли .ZS2. Якщо у вас їх немає, тоді зверніться до служби підтримки цього центру сертифікації.
  • Для даного сертифікаційного центру немає можливості автоматично завантажувати сертифікати, як для інших ключів. Тому після вводу пароля до ключа завжди буде виникати повідомлення "Не знайдено сертифікат власника особистого ключа. Бажаєте самі обрати сертифікат?" Треба натиснути "Так" і обрати відповідний сертифікат (файл з розширенням .crt), що був наданий вам разом із ключами. Якщо при цьому з'явиться повідомлення "Сертифікат не знайдено", значить ви обрали не той сертифікат, спробуйте інший (якщо їх кілька).
  • Є інший спосіб встановлення сертифікатів. Перейдіть до "Меню - Криптобібліотека - Переглянути сертифікати". Натисніть ліворуч знизу напис "Імпортувати". Оберіть всі наявні у вас сертифікати та завантажте їх до програми. Потім можна встановлювати ключі, повідомлень про сертифікати вже не буде.

Тож для встановлення ключів АЦСК "Україна" треба:

  • Зайти до перегляду сертифікатів, імпортувати туди всі ваші сертифікати;
  • У профілі натиснути кнопку "Обрати...";
  • Вказати файл .ZS2 відповідного ключа та пароль до нього.

Наступна інформація стане підказкою щодо типів ключів - він залежить від літер(и) після символу підкреслення:

  • хххх_Sхххх.ZS2 - печатка
  • хххх_Схххх.ZS2 - шифрування
  • хххх_DSхххх.ZS2 - директор
  • хххх_ВSхххх.ZS2 - бухгалтер
stktsou@bk.ru
21.10.2014, 11:34

Дякую але не виходить їх імпортувати бо під час імпортування у віконці немає жодного файлу

Віталій Міхов
21.10.2014, 11:55

Значить у вас немає файлів формату .ZS2. Зверніться до АЦСК.

Юрий Ракитянський
04.11.2014, 12:58

Доброго дня. Все написано дуже добре. Директора приймає, Бухгалтера приймає. Печатку також втягнуло. при збереженні пише - В якості цифрової печатки використовується ключ підпису

Віталій Міхов
04.11.2014, 14:03

Так, є така біда. Соната помиляється, коли пробує розпізнати ключ печатки. Не зважайте поки на це повідомлення, воно буде виправлене у наступній версії. Просто будьте певні, що обираєте саме печатку, і зберігайте профіль як є.

Юрий Ракитянський
05.11.2014, 09:58

Добре. Але вам потрібно пройти по всіх гілках форуму (точно вже не памятаю де). В багатьох місцях чітко ще вказано що з ключами МЕДКа програма не працює. Це потрібно виправити.

Віталій Міхов
05.11.2014, 10:16

На форумі у більш старих гілках вже багато того, що раніше не працювало, а тепер реалізовано. І надалі теж буде з'являтись. Не має сенсу постійно редагувати весь форум, користувачі повинні розуміти різницю між торішніми повідомленнями і нинішніми :)
Ми намагаємось тримати актуальною довідку та опис функціоналу на головній сторінці сайту.

Віталій Міхов
06.11.2014, 11:04

Трохи відредагував для свіжої версії Сонати.

Віталій Міхов
07.11.2014, 13:57

У версії 0.9.6.
Якщо виникає помилка "Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)", треба зробити ось що:

  • Завантажте файл sonata.exe за посиланням - http://clone.sonata.biz.ua/download/sonata.exe
  • Потім перенесіть його до папки, де у вас встановлена Соната - "C:\Program Files (x86)\Sonata\bin" або C:\Program Files\Sonata\bin , замініть старий файл. Соната при цьому повинна бути закритою.
  • Після заміни файлу зайдіть до профілю та перевстановіть свої електронні ключі, зокрема вкажіть ключ шифрування.

Згодом вийде виправлена версія програми.

vmp100@ukr.net
22.12.2014, 18:52

Добрий день! не можу обрати окремий ключ для шифрування. виникає помилка: "сертифікат пошкоджений або не може бути використаний". Ключ фишрування має розширення .ZS2. Ключи директора, печатки, бухгалтера в нормі. в программі МеДок все працює. Версія сонати 0.10.6

Віталій Міхов
23.12.2014, 09:05

На жаль, знайти проблему можна буде тільки, якщо ви надішлете свої ключі з паролями нам на пошту support@sonata.biz.ua .

natashakucher@ukr.net
10.01.2015, 13:52

Добрый день. не устанавливается ключ, ключи покупались еще в ИВК, теперь устанавливаю в Сонату пишет: Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний парол чи ключ пошкоджений) Ключи с паролем отправили Вам на почту

Віталій Міхов
12.01.2015, 09:17

Будемо розбиратись, відповімо вам на пошту.

xtetmet@ukr.net
23.01.2015, 17:52

Добрий день. Не можливо встановити ключ, ключ було придбано в АЦСК ІДД ДПС. При установленні в Сонату пише :Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) . Ключі та пароль надсилаю на вашу пошту. Будь ласка надайте відповідь.

Віталій Міхов
26.01.2015, 09:28

Тут може бути тільки одна з двох проблем: або ви ввели невірний пароль, або вам створили некоректні ключі.

byh-el-serv@ukr.net
26.01.2015, 13:03

Із ключами ЦСК "Україна" мені було надано файли розширення PCK. Тобто для кожного підпису два файли - форматів ZS2 i PCK. Не можу підтягнути їх в програму. Що робити в такому випадку?

Віталій Міхов
26.01.2015, 15:45

Я вам вже відповідав на це питання у іншій темі, не дублюйте повідомлення.

irina_klobudskaya@mail.ru
16.03.2015, 11:29

Доброго дня, підскажіть, будь ласка, що значить бібліотека не ініціалізована, я хочу встановити ключі с дисків, програма безкоштовна.

Віталій Міхов
16.03.2015, 16:04

Дуже недобра помилка, що зазвичай виникає через помилки операційної системи.
Спробуйте оновити Сонату чи перевстановити, якщо у вас остання версія.

Валерий Середа, Павел Трепов
16.03.2015, 18:36

"встановити ключі с дисків" - укзываете путь к ключам на сд диск? и у вас каждый ключ на отдельном диске?

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua