Не прийшли квитанції

maria30-09 (автор теми)

17.10.2016 я відправила в Фіскальну службу звіти по ЄСВ, 1-ДФ, декларацію єдиного податку, отримала повідомлення та квитанцію № 1, а № 2 до сих пір немає. Що робити?

Вiталій (адміністратор)

Почитати інструкцію - http://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html

CHTetiana

Квитанція №2 дуже часто приходить із затримкою. Раніше (в якійсь версії, не пам'ятаю в якій )ви виправляли дану помилку. Після оновлення 0.19.5 знову відбуваються затримки. - (http://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html - все добре) Чи затримки через податкову?

Вiталій (адміністратор)

Раніше (в якійсь версії, не пам'ятаю в якій )ви виправляли дану помилку.

Наскільки я пам'ятаю, у нас не було проблем із прийняттям квитанцій, що були викликані саме Сонатою. Принаймні протягом останнього року.
Якщо квитанція №1 або повідомлення приходить оперативно, то програма не має відношення до затримок квитанції №2. Оскільки, з точки зору Сонати, усі квитанції однакові і доставляються однаковим способом.

Со вчерашнего дня не получены квитанции по отчету ЕСВ и НДС,что происходит?опять ДФС глючит?

нет ни повидомлення ни квитанций,хоть ответ на запит за сегодня пришел,что делать?

Вiталій (адміністратор)

Деякі клієнти писали, що зранку були проблеми із квитанціями. Спробуйте отримати у Сонаті повідомлення зараз.

их нет до сих пор! уже 7 число!

Вiталій (адміністратор)

Тоді вам треба ознайомитися з наступною довідкою - http://sonata.biz.ua/help/problemy_ne_pryhodjat_kvytanziji.html та спробувати зробити покроково, що там вказано.

zvit3032121773

не приходить квитанція №2 вже чотири дні, що робити? де можна отримати цю квитанцію, якщо вона прийнята?

Вiталій (адміністратор)

Прочитайте уважніше моє попереднє повідомлення.

відправила запити до ЄДР податкових накладних, другий день нема навіть повідомлення, в статусі значиться відправлено

Вiталій (адміністратор)

Прочитайте уважніше моє попереднє повідомлення.

Віталій Міхов

Все отримала, спасибі

Светлана#8914

Регестрирую налоговую накладную виписаную за 20 число у меня улуга електромонтажні роботи . Как я прочитала все интрукции я должна заполнить поле 3,3 и указать там 43.21.10-00.90 но оно не регистритрует ее вообще

Вiталій (адміністратор)

но оно не регистритрует ее вообще

vetka00450045@ukr.net

Хто "воно"? Якщо ви маєте на увазі, що ДФС вам у відповідь на таку накладну надсилає квитанцію з помилкою - то це питання до ДФС, оскільки Соната не має ніякого відношення до вмісту квитанцій. У такому випадку вам треба зателефонувати до місцевої ДПІ або на шлюз ДФС за поясненнями.
Якщо ж ви маєте на увазі щось інше, то опишіть докладніше свою ситуацію (насамперед - що конкретно відбувається, і чому ви вважаєте, що це не правильно).

Светлана#8914

Да извените немного некоректно написала . Вообще не могу отправить накладную до ДФС я понимаю что это не Ваша ошибки . Думаю что это все шлюз Дфс . Просто читала форум видела что у людей была проблема тоже с регистрацией накладных (в часности кодов накладних по столбикам 3.1-3.3 ). Также прочитала что дфс работает над устранением ошибки по дополнению справочников кодов из за этого они не регистрировались . А на сегодняшний день не нашла чтобы кто то писал об этом на Вашем форуме . Вот и спросила , может кто что знает . Просто 27.03.2017 все регисрировалось у меня . Пару дней не было в городе, сегодня надо срочно зарегисрировать накладную а она не регестрируется . Если отправляю без заполениых столбиков 3.1.или 3.3 то не принимает пишет (Документ не може бути прийнятий - рядок 1. Не визначений код товару згідно УКТЗЕД. Если указываю код пишет( Поле 'послуги згідно з ДКПП'. Значення не відповідає шаблону введення) указывала уже и по правелам с точками и пробелами . Вобщем по раз ному всеравно или вообще пишет просто Відправлений . Помогите если что то может знаете что может быть не так.

Вiталій (адміністратор)

Если отправляю без заполениых столбиков 3.1.или 3.3 то не принимает пишет (Документ не може бути прийнятий - рядок 1. Не визначений код товару згідно УКТЗЕД. Если указываю код пишет( Поле 'послуги згідно з ДКПП'. Значення не відповідає шаблону введення) указывала уже и по правелам с точками и пробелами .

Светлана (vetka00450045@ukr.net)

У ДКПП за форматом пробілів бути не повинно.
Якщо у вас не експорт-імпорт, то спробуйте вказати код послуги на рівні чотирьох перших знаків (43.21 у тому випадку, про який ви вище писали). Наскільки я знаю, повний код обов'язковий тільки для експортно-імпортних товарів та послуг.
Якщо нічого не допоможе, то вам треба звернутися до ДФС (спочатку - до місцевої ДПІ), можливо, вони порадять, що саме треба заповнювати.

ПС. Якщо накладні точно з таким кодом у вас коректно реєструвалися кілька днів тому, то я би порадив трохи зачекати і спробувати зареєструвати копію вашої накладної дещо пізніше (завтра-післязавтра). Оскільки через велику кількість нових форм (ПДВ) та введення у дію реєстру автоматичного відшкодування, шлюз ДФС останніми днями працює дуже погано.

Проблема та же уже больше 3 часов висят налоговые в статусе "отправленные" бездыханно. Сделала запрос на получение налоговых за период пришли ответы без "поведомлення" про отримання. Это так теперь должно быть или чудеса от ДФС продолжаются? И опять нигде нет никакой информации только, что узнаем друг у друга!!

tanya@lbm.ck.ua, аналогичная ситуация: существуют проблемы с апреля 2017 с регистрацией НН в ЕРНН. НН не регистрируются, квитанции не приходят. Повторная отправка НН не приносит результата.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua