Виникла помилка при выдкритты особистого ключа (невырний пароль чи ключ пошкоджений)

olga_topchiy (автор теми)

Виникла помилка при выдкритты особистого ключа (невырний пароль чи ключ пошкоджений)(ключ директоравставте опис до зображення) Что делать, помогите срочно!

Валерій, Павло (партнер розробника)
10.07.2016, 12:15 (Відредаговано: 10.07.2016, 12:15)

это вопрос к поставщику ключей - к ацск .. а если это ключи ацск украина - то там еще вопрос с конвертацией в формат key-6.dat с помощью их конвертора

ну или просто вводите неверный пароль к ключу

Вiталій (адміністратор)

Якщо ви не помилилися при вводі паролю, то це означає, що ключ некоректний. Зверніться до АЦСК, де ви його оформлювали.

Подскажите пожалуйста больше нельзя воспользоваться ключами УСЦ Украина и Сонатой?

Вiталій (адміністратор)

Можна, якщо ці ключі відповідають встановленим форматам.
На жаль, не всі ключі цього АЦСК коректні.

к сожалению, я потребитель ключей и не знаю, отвечают они стандартам или нет. Ранее все было в порядке. с ключами и паролем все ок, так как втянула в медок и там они читаются. значит что-то изменилось в Сонате, что возможно пользоваться только не ключами УСЦ Украина, как я понимаю? или где искать ответ?

Вiталій (адміністратор)
18.07.2016, 09:57 (Відредаговано: 18.07.2016, 09:58)

У Сонаті нічого не змінилося в даному випадку. Але змінилися формати ключів, що видає АЦСК Україна (кілька місяців тому).
Ключами цього АЦСК можна користуватися у Сонаті, але тільки якщо вони видані раніше, ніж лютий цього року (приблизно) - старого формату.

А вы не пробовали просто позвонить в Медок и выяснить причины? Проще же решить вопрос, чем совместно создавать неприятности клиентам.

Вiталій (адміністратор)
18.07.2016, 15:25 (Відредаговано: 18.07.2016, 15:25)

Причина нам відома - АЦСК Україна на початку року змінив формати ключів. Новий формат ключів не відповідає законодавству, тому не може бути встановлений до Сонати.
Ми не створюємо ніяких неприємностей. Більше того, з початку року у Сонаті, на відміну від АЦСК Україна, не відбулося жодних змін у криптозахисті - у попередніх версіях програми нові ключі цього АЦСК так само не працюють. Старі їх ключі працюють як в нових, так і в старих версіях Сонати.
Тож, хто створює перешкоди?

Причина нам відома - АЦСК Україна на початку року змінив формати ключів... З початку року у Сонаті, ... не відбулося жодних змін у криптозахисті...

То есть вы знаете причины, но не предприняли ничего, чтобы разрешить ситуацию?

Новий формат ключів не відповідає законодавству...

Это ваше мнение, или вы можете подтвердить это утверждение?

Вiталій (адміністратор)

То есть вы знаете причины, но не предприняли ничего, чтобы разрешить ситуацию?

Ні, ви не вгадали. Заходи до вирішення проблеми Соната вживала, але компроміс можливий тільки там, де обидві сторони прагнуть порозуміння. У випадку з Медком маємо категоричне несприйняття будь-якої співпраці.

Это ваше мнение, или вы можете подтвердить это утверждение?

Це висновок розробників сертифікованої Держспецзв'язком криптобібліотеки, якою користується Соната. Якщо вам потрібні підтвердження, то ви можете звернутися до їх контакт-центру - http://www.iit.com.ua/contacts

alena147896

Доброго дня! Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) у підприємця, але я такі самі ключі робила в АЦСК Україна і на підприємства, вони підійшли (ключі нового формату) , проблем не виникло, а тут не можливо втягнути в программу, допоможіть будь-ласка.

Вiталій (адміністратор)

Якщо ви на 100% упевнені у коректності паролю, то вам залишається тільки звернутися до АЦСК, який видав цей ключ, по його заміну.
Щоправда, у випадку АЦСК "Україна" це не допоможе.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua