Електронне адміністрування

shlema-08 (автор теми)

Подскажите где узнать ПДВ-рахунки для електронного адміністрування, дзвонили у казначейство вони направили до податкової, податківці кажуть дзвонити на гарячу лінію, а гаряча лінія вже тиждень як занята. Що робтит?

Вiталій (адміністратор)

Ми не володіємо такою інформацією, оскільки займаємось тільки технічною стороною звітування. Напевно, треба все-таки зв'язатися з гарячою лінією.

shlema-08 10 Березень, 2015 09:46

Подскажите где узнать ПДВ-рахунки для електронного адміністрування, дзвонили у казначейство вони направили до податкової, податківці кажуть дзвонити на гарячу лінію, а гаряча лінія вже тиждень як занята. Що робтит?

Звоните в свою ДПИ или идите к ним в ЦОП - там должны знать!

Єрмаков Сергій (партнер розробника)

Попробуйте отправить отчет J1301201. Строку "номер счета" оставьте незаполненной.

Может не по теме но кто то уже пользовался эти спецсчетом? Если да то подскажите какой д.быть в платежке текст? Также как мы налоги платим или произвольный? Спасибо!

shlema-08 (автор теми)

Спасибо, отправили запит и пришел ответ с номером счета

tanya 10 Березень, 2015 20:43

Может не по теме но кто то уже пользовался эти спецсчетом? Если да то подскажите какой д.быть в платежке текст? Также как мы налоги платим или произвольный? Спасибо!

Пишут:

У зв’язку із надходженням численних звернень платників податків щодо заповнення реквізитів отримувача у платіжних дорученнях у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість повідомляємо, що:

у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника;

у полі «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника;

у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»;

у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»;

у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Крім того, зазначаємо, що поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповняти згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України №22 від 21.01.2004 (із змінами).

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/188236.html

А как можно отправить запрос об увеличении регистрационной суммы по минусу до 01.02.2015г. J1301301? В Сонате ещё нет данной формы.

Вiталій (адміністратор)

Поки ніяк. Запит буде додано у наступних версіях програми.

А когда выйдут эти наступные версии, просто от этого зависит кредит марта месяца и соответственно сумма к уплате.Этот запрос нужно отправить 31.03.15, чтобы понять увеличена-ли регистрационная сумма марта или нет.

Вiталій (адміністратор)

До кінця місяця навряд чи встигнемо.

Добрый день. С Вытягом пришла налоговая от контрагента. Не могу загрузить ее в Сонату "сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа". Что это? Запит на этот Вытяг подписывала в Сонате за 30 мин. до этого. П.С.Обновила до 23 версии. Все в порядке.

Вiталій (адміністратор)

Користуйтеся свіжими версіями програми.

jaidansirko

У версії 0.10.23.2 приходить витяг з системи електронного адміністрування ПДВ зашифрований!!! Як його відкрити?

Вiталій (адміністратор)

Натисніть правою кнопкою на нього та оберіть "Зняти підпис". Якщо виникає помилка при цьому - напишіть, яка саме.

jaidansirko

Дякую! Усе відкрилося!

Оксанчик

Отправила запрос о состоянии спец.счета по ПДВ. Приходит Повидомлення(расшифрованное),а сам Витяг-зашифрованный .Я здесь прочитала,что нужно нажать правой кнопкой на Витяг и снять подпись.Но у меня в этот момент ярлыка "Снять подпись "нет.Что делать?Спасибо.

Оксанчик

Разобралась,все открыла.

lilya_vin

Добрый день! Я хотела загрузить новые ключи, но при загрузке первого ключа вышло сообщение : сертифікат не чинний за строком дії. Проверила дату на компьютере, стоит сегодняшняя, Последняя версия Сонаты. Что я делаю ни так. Месяц назад я загружала ключи другой фирмы, всё было нормально. Буду признательна за Вашу помощь.

Вiталій (адміністратор)

Напевно, ви помилилися при виборі файлу ключа та вказали прострочені ключі.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua